De måste ju ha en hoj som du kan prejja lastbilar med på motorvägarna när de jagar knarksmugglare. Försök prejja en stor jävla Scania med en liten sketen 1000-kubikare på 150kg. Sen prövar du med en HD på 600kg+ så får du se att det går bättre...
Antar att du försöker vara ironisk, men jag tror tyvärr inte att det funkar mycket bättre. Och jag tror inte du har kört så mycket "scania" heller.

