Suzuki Rmx 250 -99 ?

oakbeach

användartitel
Gick med
3 May 2004
Hoj
Thunderace
Jag antar att det finns en del som kan en heldel om enduro/cross här också :)

Jag köpte rätt nyligen en Suzuki RMX 250 årsmodell 1999 enligt regbevis/ägarbevis.

Nu när jag letar reservdelar till motorn hittar jag bara RMX listat med årsmodell fram till -98. Hittar även bara meckhandböcker fram till -98 för RMX modellen. Efter -98 är det endast RM modellen...

Har även kollat http://www.alamocycleplex.com efter orginaldelar men RMX 250 -99 är inte listat där heller som modell.

Någon som kan hjälpa mig här? Funkar det att köpa RMX -98 delar, eller ska jag köpa RM -99 delar istället? Finns överhuvudtaget RMX 250 1999?
Vet inte vad som skiljer RM och RMX i motorn riktigt...

Lite förvirrat som sagt... Kanske kan vända mig någonstans med motornummret så kan dom kolla upp vad det är för delar jag ska ha?

/Per

Jag antar att det finns en del som kan en heldel om enduro/cross här också :)

Jag köpte rätt nyligen en Suzuki RMX 250 årsmodell 1999 enligt regbevis/ägarbevis.

Nu när jag letar reservdelar till motorn hittar jag bara RMX listat med årsmodell fram till -98. Hittar även bara meckhandböcker fram till -98 för RMX modellen. Efter -98 är det endast RM modellen...

Har även kollat http://www.alamocycleplex.com efter orginaldelar men RMX 250 -99 är inte listat där heller som modell.

Någon som kan hjälpa mig här? Funkar det att köpa RMX -98 delar, eller ska jag köpa RM -99 delar istället? Finns överhuvudtaget RMX 250 1999?
Vet inte vad som skiljer RM och RMX i motorn riktigt...

Lite förvirrat som sagt... Kanske kan vända mig någonstans med motornummret så kan dom kolla upp vad det är för delar jag ska ha?

/Per

Hej hör med MC-shopen i karlstad han vet !!!!!!

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back