Suzuki Rmx 250 -99 ?

oakbeach

användartitel
Gick med
3 May 2004
Hoj
Thunderace
Jag antar att det finns en del som kan en heldel om enduro/cross här också :)

Jag köpte rätt nyligen en Suzuki RMX 250 årsmodell 1999 enligt regbevis/ägarbevis.

Nu när jag letar reservdelar till motorn hittar jag bara RMX listat med årsmodell fram till -98. Hittar även bara meckhandböcker fram till -98 för RMX modellen. Efter -98 är det endast RM modellen...

Har även kollat http://www.alamocycleplex.com efter orginaldelar men RMX 250 -99 är inte listat där heller som modell.

Någon som kan hjälpa mig här? Funkar det att köpa RMX -98 delar, eller ska jag köpa RM -99 delar istället? Finns överhuvudtaget RMX 250 1999?
Vet inte vad som skiljer RM och RMX i motorn riktigt...

Lite förvirrat som sagt... Kanske kan vända mig någonstans med motornummret så kan dom kolla upp vad det är för delar jag ska ha?

/Per

Jag antar att det finns en del som kan en heldel om enduro/cross här också :)

Jag köpte rätt nyligen en Suzuki RMX 250 årsmodell 1999 enligt regbevis/ägarbevis.

Nu när jag letar reservdelar till motorn hittar jag bara RMX listat med årsmodell fram till -98. Hittar även bara meckhandböcker fram till -98 för RMX modellen. Efter -98 är det endast RM modellen...

Har även kollat http://www.alamocycleplex.com efter orginaldelar men RMX 250 -99 är inte listat där heller som modell.

Någon som kan hjälpa mig här? Funkar det att köpa RMX -98 delar, eller ska jag köpa RM -99 delar istället? Finns överhuvudtaget RMX 250 1999?
Vet inte vad som skiljer RM och RMX i motorn riktigt...

Lite förvirrat som sagt... Kanske kan vända mig någonstans med motornummret så kan dom kolla upp vad det är för delar jag ska ha?

/Per

Hej hör med MC-shopen i karlstad han vet !!!!!!

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back