Suzuki RG (läs)

Fredrick skrev:
Ser ut som en liten moppe brevid min AF1a.. :D 22L tank och stor överhuvudtaget. Men även det har ju sina nackdelar, men när man åker minst 6.5mil om dagen (till jobbet nu, annars skolan) och 10-15 mil åtminstode ett par tre gånger i veckan så föredrar då jag skarp nåt lite större än RG125F en. Men på tex. bana hade jag förmodligen lätt valt att köra RG om det vore så..
Vaddå? Jag trodde inte ens att du hade kvar din AF1'a längre?
Har fått för mig att du kör Supra nu för tiden...?
:confused:

Esquina skrev:
Henke förvarar du din hojj i värmegarage eller hyffsat kyligt? Tänkte på om den startar lätt nu så här på vintern. Mitt batteri suger nämligen slangbella eftersom det är ett biltema.

Vilken biltemas acku passar i rgf? sku behöva ny.

Esquina skrev:
Henke förvarar du din hojj i värmegarage eller hyffsat kyligt? Tänkte på om den startar lätt nu så här på vintern. Mitt batteri suger nämligen slangbella eftersom det är ett biltema.

njah, min hojj é juh i kallgarage, å för tillfället så sitter ju inte batteriet på.. men jag lyckades faktiskt inte starta den ett tag förr,, kan dels bero på att ja lekt en massa med elen i MC, lr så kan d vara att den é för kall för att starta.. har ej orkat utreda det där, då jag har fullt upp med annat nu på vintern..

heNkOne skrev:
njah, min hojj é juh i kallgarage, å för tillfället så sitter ju inte batteriet på.. men jag lyckades faktiskt inte starta den ett tag förr,, kan dels bero på att ja lekt en massa med elen i MC, lr så kan d vara att den é för kall för att starta.. har ej orkat utreda det där, då jag har fullt upp med annat nu på vintern..

Oki I See... Kanske RG som suger slangbälla så här på vintern då :4skrika

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...