Suzuki RG (läs)

SpeedAbuser

#69 125STD (-03)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hässelby
Hoj
Ingen
Fredrick skrev:
Ser ut som en liten moppe brevid min AF1a.. :D 22L tank och stor överhuvudtaget. Men även det har ju sina nackdelar, men när man åker minst 6.5mil om dagen (till jobbet nu, annars skolan) och 10-15 mil åtminstode ett par tre gånger i veckan så föredrar då jag skarp nåt lite större än RG125F en. Men på tex. bana hade jag förmodligen lätt valt att köra RG om det vore så..
Vaddå? Jag trodde inte ens att du hade kvar din AF1'a längre?
Har fått för mig att du kör Supra nu för tiden...?
:confused:
 

Supra^

Kawa suger fett
Gick med
7 Jan 2004
Ort
Finland
Hoj
Kawasaki KDX '91-'92
Esquina skrev:
Henke förvarar du din hojj i värmegarage eller hyffsat kyligt? Tänkte på om den startar lätt nu så här på vintern. Mitt batteri suger nämligen slangbella eftersom det är ett biltema.

Vilken biltemas acku passar i rgf? sku behöva ny.
 

heNkOne

Lycklig Sporthoj.com'are
Gick med
5 Apr 2003
Ort
Uppsala/Knivsta
Hoj
Suzuki RG125F -92 utagen 93..
Esquina skrev:
Henke förvarar du din hojj i värmegarage eller hyffsat kyligt? Tänkte på om den startar lätt nu så här på vintern. Mitt batteri suger nämligen slangbella eftersom det är ett biltema.

njah, min hojj é juh i kallgarage, å för tillfället så sitter ju inte batteriet på.. men jag lyckades faktiskt inte starta den ett tag förr,, kan dels bero på att ja lekt en massa med elen i MC, lr så kan d vara att den é för kall för att starta.. har ej orkat utreda det där, då jag har fullt upp med annat nu på vintern..
 

Esquina

HV71 Svenska mästare 2004!!!
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Ingen längre
heNkOne skrev:
njah, min hojj é juh i kallgarage, å för tillfället så sitter ju inte batteriet på.. men jag lyckades faktiskt inte starta den ett tag förr,, kan dels bero på att ja lekt en massa med elen i MC, lr så kan d vara att den é för kall för att starta.. har ej orkat utreda det där, då jag har fullt upp med annat nu på vintern..

Oki I See... Kanske RG som suger slangbälla så här på vintern då :4skrika
 
Nyheter
Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Top