Suzuki RG -91 nåt att ha?

cRoC skrev:
Ja som sagt. Från 92 vart dom ju mkt grymmare, men är 91an nåt att ha ?

Hmm, det är ju som sagt en mycket stor skillnad på form o pris. Har du en budget som sträcker sig så långt som runt 20 000:- så givetvis RG -92. Har du en lite mindre så välj en 91 men själv skulle jag valt NSR -91 eller något i den stilen.

Last edited:
Ska du ha den för att ha en billig hoj att smiska krokväg med, köp en RG av gamla modellen, den har en nerläggningsvinkel som ingen annan hoj. Helt sjukt, men kul. :D

Budgeten är inte allt för stark, betalar runt 14000 som max. Hittat en RG 91 som jag ska kika på, men vill veta hur motorn håller osv :) NSR är ju ohyggerligt svårt att få tag på, men det kanske blir TZR iaf.

cRoC skrev:
Budgeten är inte allt för stark, betalar runt 14000 som max. Hittat en RG 91 som jag ska kika på, men vill veta hur motorn håller osv :) NSR är ju ohyggerligt svårt att få tag på, men det kanske blir TZR iaf.

Min NSR är snart till salu. Ska bara fixa lite grejer på den så är den till salu. Kommer blir jävligt cool när den är klar. ;)
Priset hamnar runt 13000.

Okej. Problemet är att jag bor i Linköping. Men just nu är i sthlm. Du tror inte vi kan titta på den i morgon ? ;) Tror RG´n är i Sollentuna också.

Japp RG´n är i sollentuna, och dit ska vi imorgon. Kan vi titta på den ? PM´a i så fall.

*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back