Suzuki RG -91 nåt att ha?

cRoC skrev:
Ja som sagt. Från 92 vart dom ju mkt grymmare, men är 91an nåt att ha ?

Hmm, det är ju som sagt en mycket stor skillnad på form o pris. Har du en budget som sträcker sig så långt som runt 20 000:- så givetvis RG -92. Har du en lite mindre så välj en 91 men själv skulle jag valt NSR -91 eller något i den stilen.

Last edited:
Ska du ha den för att ha en billig hoj att smiska krokväg med, köp en RG av gamla modellen, den har en nerläggningsvinkel som ingen annan hoj. Helt sjukt, men kul. :D

Budgeten är inte allt för stark, betalar runt 14000 som max. Hittat en RG 91 som jag ska kika på, men vill veta hur motorn håller osv :) NSR är ju ohyggerligt svårt att få tag på, men det kanske blir TZR iaf.

cRoC skrev:
Budgeten är inte allt för stark, betalar runt 14000 som max. Hittat en RG 91 som jag ska kika på, men vill veta hur motorn håller osv :) NSR är ju ohyggerligt svårt att få tag på, men det kanske blir TZR iaf.

Min NSR är snart till salu. Ska bara fixa lite grejer på den så är den till salu. Kommer blir jävligt cool när den är klar. ;)
Priset hamnar runt 13000.

Okej. Problemet är att jag bor i Linköping. Men just nu är i sthlm. Du tror inte vi kan titta på den i morgon ? ;) Tror RG´n är i Sollentuna också.

Japp RG´n är i sollentuna, och dit ska vi imorgon. Kan vi titta på den ? PM´a i så fall.

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd