Bee skrev:Jag har precis beställt bänkning på ovesmotor, trevliga människor som jobbar där...men fick inte tid först i slutet av maj......ja ja nu blev det bar till slut.
Det blev inte bar utan BRA....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bee skrev:Jag har precis beställt bänkning på ovesmotor, trevliga människor som jobbar där...men fick inte tid först i slutet av maj......ja ja nu blev det bar till slut.
HanneZ skrev:Jag håller ju på att göra expriment me detta nu Silwer, fast jag vet inte om du tycker att min gixxer hamnar i "modern högpresternade rad4a" facket
Jag köpte kn-filter för det kostar nästan samma som orginal samt att jag hört att de låter fräckare!
/ Hannes

Bee skrev:Min hoj: Suzuki GSXR 600 - 97. (vacuumförgasare)
Mitt problem: jag har monterat k&n filter på maskinen och nu tycker jag bestämt att gas svarar lite sämre än innan, jag har letat lite i forumet och hittat ett antal uttalande om att k&n filter inte är så bra på hojar med vacuumförgasare.
Kan mitt problem har uppstått pgr av detta luftfilter byte.
(dum som jag var så slängde jag det gamla, annars kunde man ju lite lätt bytt tillbaks och provat)
K-Micke skrev:Jag har KN på min -97 också och det funkar bra ihop med ett dynojetkit.
Dynojet huvudmunstycken 106 i 1,4 och 104 i 2,3. Och så ett Bos slipon. Det är kört i bänk också så air/fuel ser bra ut.
Har du satt dit KN utan att ändra förgasarbestyckning så går den garanterat alldeles för snålt.
HanneZ skrev:Vad för dynojet kit? Det är ju just dom delarna som dom ska ändra på bänkning/justeringen?
Silwer skrev:det är en dyrare variant med nålar och munstycken, det går utmärkt med orginaldelar.
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |
|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |