Lågfarten i fuggarna, alternativt kronslut batteri som inte orkar driva tändningen, alternativt krypströmmar någonstans som gör att batteriet ensamt inte orkar driva tändspolen som det ska.Den går rent över 4-5000varv glömde det
Japp, det är en spole per stift, den sitter i tändhatten.
I stand correctedNEJ!
96 och 97 har gammalmodigt system med två spolar för cyl 1+4 resp 2+3 som inte är inbyggda i tändhatt utan sitter monterade i ramen ovanför ventilkåpa.
När den fick insprut 98 så fick den däremot det systemet som du beskriver.
Mao kan problem med en cylinder på en 96a inte bero på spole, då skulle två cylindrar har problem.
Mao kan problem med en cylinder på en 96a inte bero på spole, då skulle två cylindrar har problem.
Bilder Custom Bike Show
När alla bilder till report... |
|
Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam
Nu står det klart att Marc ... |
|
ISR Brakes sålt
För några år sedan bestämde... |
|
Honda laddar fullt på eldrivna fordon
I samband med 2024 års Busi... |
|
Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam
Marc Márquez ersätter Enea ... |
|
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”
Ducati Diavel V4 har utsett... |
|
Resultatlista – Custom Bike Show
Custom Bike Show är tveklös... |
|
Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”
Ducati Diavel V4 har utsett... |
|
Nu gäller prövotid för AM-körkortet
En ändring i körkortslagen ... |
|
Custom Bike Show imorgon!
Portarna till campingen är ... |