Suzuki GSX-R 1000 K3/K4 tråden

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
nån som vill sälja sin K3/K4 för ett vettigt pris? skrapade kåpor eller mindre skönhetsfel spelar mindre roll då jag åker mer än poserar :)
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
fan letat nu som fan men hittar bara långmilare som säljaren vill ha alldeles för mycket för. inget ont om hojar som rullat lite men samma prisklass som K5 K6or är fan inte en k3 k4:a som dessutom rullat mer.

Visst många sätter priserna för att folk ska kunna pruta lite, men då jag ej gillar att diskutera priset över telefon och det ej finns många hojar i sthlm så är det inte ens värt mödan att åka 60-120mil tur o retur för att prova om priset går kanske att sänka.
 

StreetfighterGBG

Musclemachine
Gick med
7 Jul 2007
Ort
Skåne
Hoj
1st ZX9R Streetfighter White Edition, 1st Honda SP1, 1st Aprilia Tricolore, 1st GSX-R 1000 K4 Svart, 1st ZX9R Streetfighter Dreams, ZX9R Streetfighter Ghost Editionl
fan letat nu som fan men hittar bara långmilare som säljaren vill ha alldeles för mycket för. inget ont om hojar som rullat lite men samma prisklass som K5 K6or är fan inte en k3 k4:a som dessutom rullat mer.

Visst många sätter priserna för att folk ska kunna pruta lite, men då jag ej gillar att diskutera priset över telefon och det ej finns många hojar i sthlm så är det inte ens värt mödan att åka 60-120mil tur o retur för att prova om priset går kanske att sänka.

Tillgång och efterfrågan brukar man säga:tungan

Jag har en K4 som har gått 1100mil och den skulle inte jag heller sälja billigt:tuttar
 

Fagher

Ny medlem
Gick med
7 May 2007
Ort
Värnamo
Hoj
Suzuki GSXR 1000 KTM 380sm
fan letat nu som fan men hittar bara långmilare som säljaren vill ha alldeles för mycket för. inget ont om hojar som rullat lite men samma prisklass som K5 K6or är fan inte en k3 k4:a som dessutom rullat mer.

Visst många sätter priserna för att folk ska kunna pruta lite, men då jag ej gillar att diskutera priset över telefon och det ej finns många hojar i sthlm så är det inte ens värt mödan att åka 60-120mil tur o retur för att prova om priset går kanske att sänka.

Jag har ju hojen du letar efter, varit nära på att lägga ut den. (hade ju ute den till överpris i höstas)
Men nu får den rulla denna säsongen också.

Hör av mej till hösten :tungan
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
vill ni behålla dem så gör det inget fel i det, men det folk begär på blocket kan man få en k5 k6:a och om jag hade varit ute efter nåt i den prisklassen hade jag köpt en k5 k6:a. finns inte heller många k5 k6or kvar heller för den delen.
 

StreetfighterGBG

Musclemachine
Gick med
7 Jul 2007
Ort
Skåne
Hoj
1st ZX9R Streetfighter White Edition, 1st Honda SP1, 1st Aprilia Tricolore, 1st GSX-R 1000 K4 Svart, 1st ZX9R Streetfighter Dreams, ZX9R Streetfighter Ghost Editionl
vill ni behålla dem så gör det inget fel i det, men det folk begär på blocket kan man få en k5 k6:a och om jag hade varit ute efter nåt i den prisklassen hade jag köpt en k5 k6:a. finns inte heller många k5 k6or kvar heller för den delen.


Det är därför du är utan!!:tungan För långsam och snål:hihi Om de inte finns på blocket så har dem sålt sina hojar även om det var till "överpriser":gnissla

Men som god SH kollega så hoppas jag att du finner det du söker.:yoparty
 

Johnnie

Que?
Gick med
1 Mar 2007
Ort
Tibro
Hoj
MV Agusta F4:a, Aprilia RS250, Aprilia AF1 samt en Compact
Får man inte det man betalar för?
Om en person vill ha mer betalt för sin hoj så borde han/hon kunna backa upp det med argument varför den är dyrare.
Jag har en K3:a som gått 1150 mil. uttagen 06.
Den var inte billigast på nätet när jag köpte den, men anser att det är värt pengarna.
Man får väl jämnföra äpplen och äpplen och inte äpplen och päron! :D
 

Johnnie

Que?
Gick med
1 Mar 2007
Ort
Tibro
Hoj
MV Agusta F4:a, Aprilia RS250, Aprilia AF1 samt en Compact
jag säljer min, men inte billigt!
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Skaffat en hoj redan, vart en R1 98:a fighter då det var mest för pengarna för just det ändamålet jag ska hojen till. Har en K5:a redan som banhoj så denna R1:a ska mest vara till att pendla till jobbet och busa lite på gatan.

Är rätt nöjd av de 20 mil jag kört, och att försäkringen trotts att jag är under 30 och bor i sthlm vart humant är inget att klaga över.
 

Roggen

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2011
Ort
Helsingborg
Hoj
GXSR 1000 K4
Nybörjare

Hej
Jag klotade med min K4 på Sturup idag, snyft.
Bromshandtag och fotpinne gick av. Sedan brev det en j-la massa repor.
Måste ha igång den inom en vecka för då ska vi på det igen.
Köper man sådant begagnat, original eller 3e part?
/Roger
 

Richo

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Göteborg / Hisingen
Hoj
GSX-750R 96 RIP, 2004, 2005. Fz750 1988 RIP. Cbr600 1989. Aprilia 1L 99/06
Hej
Jag klotade med min K4 på Sturup idag, snyft.
Bromshandtag och fotpinne gick av. Sedan brev det en j-la massa repor.
Måste ha igång den inom en vecka för då ska vi på det igen.
Köper man sådant begagnat, original eller 3e part?
/Roger

Om jag var du...
Hade jag köpt ställbara fotpinnar och lite snyggare handtag. Allt 3dje part. Alternativt begade saker på ebay men du har ju lite bråttom ;) Repor är racing.

Anderberga mc skrot eller dylikt kan ju ha saker med.
 

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hed@red
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
Är det mycket glädjemätare på K3orna eller. Kör med orginaldrevning o rent spontant känns det som om hastighetsmätarn visar för mycket.

Nån som vet/kollat?
 

XIII

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2010
Ort
malmö
Hoj
GSXR 1000 k4
Ni i k4 eliten kan svara enkelt på denna dumma fråga..
Vilken olja ska min k4 ha och hur ofta bytar ni? :)
 

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hed@red
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
MA eller MA2 klassad 10w40 olja kör jag. Tex Biltema Racing eller Motul 7100/5100.

Byter vid 600 mil eller 1 ggr per säsong om säsongen >300 mil.

Filter: Hiflo HF138 som till de flestat Suzuzukizina

Nu vill jag ha tips på passande däck till en K3 för inspirerad landsvägskörning. Vad svänger den o bromsar gött med?
 

XIII

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2010
Ort
malmö
Hoj
GSXR 1000 k4
Tackar lite sent för snabbt svar :D

Några bra däck kan jag dock inte rekommendera då jag bara haft bågen sen i mars och inte hunnit slita ut det Jag har på ännu :D
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
MA eller MA2 klassad 10w40 olja kör jag. Tex Biltema Racing eller Motul 7100/5100.

Byter vid 600 mil eller 1 ggr per säsong om säsongen >300 mil.

Filter: Hiflo HF138 som till de flestat Suzuzukizina

Nu vill jag ha tips på passande däck till en K3 för inspirerad landsvägskörning. Vad svänger den o bromsar gött med?

Dunlop Roadsmart röstar jag på!
 

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hed@red
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
Saludos Bully! Ser att du bytt bort R1an mot något annat ;)

Bidde Metzeler Sportec M3
 

bacon4ever

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2010
Ort
göteborg
Hoj
Versys -08
gsx-r modifiering

Här är något för alla er gixxare! Ta och släng alla era motorcykelmodifieringar , här kommer en gsx-r kroppsmodifiering

Xilv8.jpg

Med tanke på hur hans läderbyxor ser ut så är risken att han har skaffat den för att hans pojkvän gillar det och att det snarare är en landningszon/måltavla och inte en prydnad :arsele

:banana :tungan :rolleyes:
 

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hed@red
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
Jaha, nu har vi ringat in en delmängd vad Versys-köpare intresserar sig för på internet.
:hihi
 

roobj

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2009
Ort
Stockholm
Hoj
03, Suzuki GSX-R 1000
Nu vill jag ha tips på passande däck till en K3 för inspirerad landsvägskörning. Vad svänger den o bromsar gött med?

Dunlop sportmax röstar jag på men det går säkert bra med vilket märke som helst.

Ett tips som jag tyckte ändrade karaktären på hojen är att byta från 50-profil till 55 bak. Det gör riktigt mycket när det gäller att lägga ner hojen snabbt
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top