Suzuki GSX-R 1000 K3/K4 tråden

tjena har en k4 som jag behöver en övre styrkrona till är det någon som sitter på en hel sådan som man kan få köpa vore väldigt trevligt =) har kollat ebay o blocket men de verkar som att de inte är så vanligt med sådana. pm mig om du har någon.

tyvärr tycker jag att 55 papp är för mycket för hojarna eller vad sägar ni? :confused:

Med tanke på att en gammal sleten R1.a från 99-01 fortfarande kostar runt 40-45 är nog 55 för en K3-K4 som är i bra skick normalpris vår/sommar, brukar sjunka 5-10 tuss under höst/vinter

tjena har en k4 som jag behöver en övre styrkrona till är det någon som sitter på en hel sådan som man kan få köpa vore väldigt trevligt =) har kollat ebay o blocket men de verkar som att de inte är så vanligt med sådana. pm mig om du har någon.

Jag har en övre styrkrona som är hel, men den är skrapad.

Har köpt en k3 igen efter ett års uppehåll:) Den behöver lite kärlek,:. pm-a om någon har speglar till denna skönhet:tummenupp
Det löste sig med speglar:tummenupp

Bifogat

• 50834_DSC_0303.jpg
    50834_DSC_0303.jpg
    42.9 KB · Visningar: 75
Last edited:
Instruktionsbok! någon som har en över?

Vill gärnafå reda på hur många klick hit o dit det är på stötdämpare o gafffel,
original menar jag,
Tobbe

Instruktionsbok! någon som har en över?

Vill gärnafå reda på hur många klick hit o dit det är på stötdämpare o gafffel,
original menar jag,
Tobbe

Jag har handbok över samt en pärm jag skrivit ut service manuallen om du är intresserad.

Besiktning på k3'an snart, massa skräp som måste på.
Någon som vet varifrån sladdarna till främre blinkisen kommer ifrån?
Kan inte hitta dom.

Är det möjligen någon vänlig själ som har ett elschema liggande på datorn till en k4 som kan tänka sig att dela med sig?
Letar vilt efter blinkrelät:confused:

Last edited:
Kommer sladdarna till framblinkersna ifrån framlyktan eller?
Har några sladdstumpar som sticker ut därifrån.

Om någon har en blinker över så köper jag den gärna!

Någon som vet om det är någon sådan specialnyckel till gixxern som det på bla. Yamaha att man bara kan kopiera orgnyckeln?

Jag verkar o ha förlagt min org men har 2 reserver. Vet att Yamaha har något elektriskt knutet till insprutet eller hur det nu fungerar.

Ni som har bytt til LED blinkers hur har ni gjort med motstånd?
På mina Kawa har det bara varit att skifta till Feltemas relä så har saken varit biff.

Men deras relä passar ju överhuvudtaget inte på K4?

Jag är på jakt efter en framskärm. Någon som har koll på vilka årsmodeller en framskärm passar till min 03a? Såg en annons på en 02a o framgaffeln såg, vad jag kunde se efter en snabb titt, väldigt lik den som sitter på min. Då tycker man ju att framskärmen borde passa också.
Men har även sökt lite o fått fram att det är 03-04 gsxr1000 samt 04-05 600/750 som har passande delar.

Jag är på jakt efter en framskärm. Någon som har koll på vilka årsmodeller en framskärm passar till min 03a? Såg en annons på en 02a o framgaffeln såg, vad jag kunde se efter en snabb titt, väldigt lik den som sitter på min. Då tycker man ju att framskärmen borde passa också.
Men har även sökt lite o fått fram att det är 03-04 gsxr1000 samt 04-05 600/750 som har passande delar.
Har för mig att Bullysmile sa att iaf upp till 08 gsxr 1000 passar. Hör med honom för säkerhets skull.

Ni som har bytt til LED blinkers hur har ni gjort med motstånd?
På mina Kawa har det bara varit att skifta till Feltemas relä så har saken varit biff.

Men deras relä passar ju överhuvudtaget inte på K4?

Biltema har motstånd till led-blinkers.
Art: 42202

Jag har själv deras led-blinkers samt motstånd både fram och bak och det fungerar perfekt.

Biltema har motstånd till led-blinkers.
Art: 42202

Jag har själv deras led-blinkers samt motstånd både fram och bak och det fungerar perfekt.

Hur kopplade du Biltema relät? Det är inte precis "Plug & Play"?
På Kaworna har det bara varit att skifta ut originalet men på K4'an är det annorlunda stift?

Eller har du kablat emellan?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...