xibalba
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 13 May 2007
- Ort
- Norrköping
- Hoj
- GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Tjing.
Puttrar för tillfället på en 27hästars GSX 400 E (Supersporthoj?
).
Skulle behöva ställa ventilerna på den, någon som vet måtten?
Letat som fän efter servicemanualer och hittar bara till F:en.
Sen fråga nummer 2, har läst lite om att det ska gå att få ut iaf 40+bhp ur
den om man tar bort nån standardstrypning som ska vara gjord från fabrik?
Nån som vet om det stämmer eller överhuvudtaget vet något om strypningen?
Fråga 3, den bluddrar mellan 4500-6500varv går inte gasa "fort" genom växlarna?
Någon som kan lösa något av frågeteckena?
Sommarn blev inte som planerad eftersom man invigde den med att spränga
motorn på KTMn direkt värmen kom, men jag fick ju iaf 8 mån skitväder med den.

Puttrar för tillfället på en 27hästars GSX 400 E (Supersporthoj?

Skulle behöva ställa ventilerna på den, någon som vet måtten?
Letat som fän efter servicemanualer och hittar bara till F:en.
Sen fråga nummer 2, har läst lite om att det ska gå att få ut iaf 40+bhp ur
den om man tar bort nån standardstrypning som ska vara gjord från fabrik?
Nån som vet om det stämmer eller överhuvudtaget vet något om strypningen?
Fråga 3, den bluddrar mellan 4500-6500varv går inte gasa "fort" genom växlarna?
Någon som kan lösa något av frågeteckena?

Sommarn blev inte som planerad eftersom man invigde den med att spränga
motorn på KTMn direkt värmen kom, men jag fick ju iaf 8 mån skitväder med den.
