Okej, fint.. Vad sitter det för munstycke original?
Motoruppgraderingar tror jag att jag väntar medFyller 18 om en månad och kommer därför bara få köra 23 kW med DR-Zan i och med att det max får vara 0,16 kW/kg. Vad är plasttank bättre för?
Lite lägre vikt och det finns tankar som rymmer mer än original. Om man t.ex. är ute på grusbus är det skönt med några extra liter i tanken.
Det finns gott om andra pryttlar och grunkor att köpa/bygga än motordelar så du kommer ändå att behöva råna spargrisen.

Gäller det bestyckningsfrågor ska du kolla in DRZ-avdelningen på Thumpertalk. Där finns allt som går att veta om bestyckning av DRZ
