När jag drar upp min hoj på framhjulet dör ofta motorn. Någon annan med samma problem? Den startar utan problem när bakhjulet är i marken igen och jag har inga problem med tomgången i vanliga fall. Kan det vara något problem med soppatillförseln? Någon som har en idé om vad som kan vara problemet?
.