Snygg! Hade gärna tagit ditt Yoshi system! Ligger några bilder på min i mitt garage nu.
Om du ska byta styre kan jag även rekommendera att montera risers. Det blir en mycket skönare känsla om man får upp styret någon cm. Ett ordentligt fatbar-styre är dessutom ordentligt mycket snyggare än original med fågelpinnen...






