JJ
Sur
Efter en lång wheelie på motorvägen på väg hem från jobbet i torsdags så bestämde sig en polisbil som såg mig att försöka ta mig. Dom hadde ju naturligt vis inte en chans men jag plåga hojjen länge för att va säker på att inte se skymten av dom igen. Väl hemma så känner jag den brända oljelukten när jag klivit av och ser att ljuddämparen dryper av olja inuti. Suck antagligen en stekt kolv pga. olje förlust efter den långa slangningen och plågningen direkt efter för att komma undan. Jaja blir väl till att riva och se efter, säsongen är ju slut ändå.







