Du har gammla modellen ellerhur? Finns nog inget annat val änn Suzuki eller yamaha eller Ktm återförsäljare då. Finns ju fan ingen som har pirat Keihin delar här i sverige. Föresten så har du 3veckor på dig till nästa bankörning på amsberg.
A jag har gamla modellen, får väl ringa imorrn. Du föresten inte lust att hjälpa till att ställa förgasare? jag har varit ute och provkört men gick inte riktigt bra, kan kanske bero på att det läcker? 3 veckor borde man ju hinna på


