tl1000larsson
varför eller hur ?
Gott nytt år! Skaffa mig en vinterleksak i veckan. En Honda ATC250R Mugen Power-82. Satan va kul den va att sladda runt med!
fan va fräcktgott nytt & god fortsättning i år ska BB-kittet på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gott nytt år! Skaffa mig en vinterleksak i veckan. En Honda ATC250R Mugen Power-82. Satan va kul den va att sladda runt med!
fan va fräcktFaaan va fräään!
Nu lär du skaffa smidiga skruvdubb!
När får jag komma och leka?![]()
Har ni sett annonsen under säljes/köpes:
3500kr kanonpris!!!![]()
dom försvann snabbt eller är jag blind?![]()
Nu stod de still i tråden!
Jag kan berätta att när jag och Björk va ute å åkte en sväng i September så tappa jag min regplåt. Igår fick jag ett sms från en som undra om jag ville ha den tillbaka. Han hadde nästan fått den i framrutan när jag körde om han på valsanvägen. Man kan ju undra varför han hörde av sig så sent, har ju redan skaffat ny! Men men nu har jag 2 då.

så toppen e klar att kasta på så man har tagit steg ett så att säga men det är så djävla skönt att ha börjat 


BIlder![]()


samt lite vikter, kammarna är tyngre än orginal (justerbara drev) medans cyllen är lättare ska väga kolven också så får vi se



Jpa! Redline asemblylube är bara monteringsfett så det är lugnt
Larsson, har du lagt inkörningspastan i lagerlägena? eller är det vanligt fett?
Använd bara motorolja där!
Annars såg detut!

Ååååhhhh fy fan vad fint!![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |