Christopher
Bombrepa.se
Snyggt!! Men nu måste du dumpa dom där 80-tals speglarna. Vintermek? Du har ju grönt i rabatterna! Måste va sommar i solna HaHa! Du skulle ha värmt klistermärket med varmluftspistol innan borttagning, då hadde allt klister följt me.
haha, nu är det snö här iaf
ajdå, hade inte en tanke på att värma klistermärket
Mja på speglarna gäller nog "funktion före utsende" för min del
, kul med något unikt 
Ex på sådan kolv crf 450.