Aha! Såg inte. Men om din gick bättre med mer än 3x3 tror jag att den gick för fett före du hålborra. Så du fick en bättre blandning. Dom bygger 57Bhp 470cc Drzor med endast 3x3. Enligt vad dom säger på TT så ger större än 3x3 bara större Mainjet. Den lilla motorn tar inte imot mer luft bränsle blandning iallafall. Alltså 3x3 rätt bestyckad, mer än 3x3 rätt bestyckad=samma resultat i Dynon.
Hoj!
Ja det stämmer nog.. trodde aldrig min skulle behöva mer luft men det behövdes´tydligen ändå! min är ju
iofs bestyckad för
3x3+ så det var väl inte så jättekonstigt ändå..
Mvh Jocke
är det en 39: lr 41:a!?
