Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kom igen nu! vill veta vad den rosa kabeln är och vad den där strypning till gasaren från luftburken är och om det blir nån jätte skillnad med helsystem och hål i luftburk? Samt en bänkning för att ställa in alla prylar.
Jparacing : jag tog upp den jag provkörde på 2:an utan spec prob helt orginal. Dock med lite ryck sittande men man slapp jhu då koppla upp den![]()
Mjoo jag tyckte den varvade väldigt friskt i 110. Vad skulle den varava med ett 38 bak tro?
Och sen till den obesvarade frågan! DEN ROSA KABELN????
Var det nån strypning eller var det nån slang som gick från avgas till förgasaren eller hur var det?
Sen finns helsystem från tex yoshimura att få tag till drz:an i sverige eller måste man importera själv?

Nu har nog Jparacing hjäpt mej med alla svar! Tackar och
Dock borde nån som foto dokumenterat lite mods på sin drz slänga upp lite bilder på tex hål i luftburk, hur ni gjorde det. Eller när ni bestycka förgasaren efter mod eller annat tex som hur ni gjorde om baklyset mm mm.
Skulle nog besvara en hel del frågor.
Blir det nu som tänkt att beställa en drz:a sm nu till veckan så kommer det bilder på mods som är tänkta.
Är det nån som sitter på en massa sånna bilder så upp med dom!
Går jhu att göra en ny tråd för mods på drz 400
Eller är det en dum ide kanske?
Hittade även detta! verkar vara rätt så smart.
http://forum.soe.se/showthread.php?t=20431
hittar dock inte No 64!
Väntar nu på att få sålt nuvarande hoj, sen blir det förhoppningsvis en DR-Z 400S inköpt.
Har ni några tips på att lyckas göra en bra affär på en sån här hoj?
Vad ska jag titta på?
Var köper man en större plasttank billigt i sverige?
Det finns beskrivet i nån av dom 2 DRZ trådarna här på SH har jag för mej!
Modifieringar och helsystem också.
ej E-märkt.Är det där ce godkänt eller vad det nu heter?
Jag har ett likadant och tänkte prova. Besiktar inte förrän hösten 2008 men jag tror nog att det går igenom utan några större problem.(går det att besikta med det där?)
ej E-märkt.
Jag har ett likadant och tänkte prova. Besiktar inte förrän hösten 2008 men jag tror nog att det går igenom utan några större problem.
Nu har nog Jparacing hjäpt mej med alla svar! Tackar och
Dock borde nån som foto dokumenterat lite mods på sin drz slänga upp lite bilder på tex hål i luftburk, hur ni gjorde det. Eller när ni bestycka förgasaren efter mod eller annat tex som hur ni gjorde om baklyset mm mm.
Skulle nog besvara en hel del frågor.
Ni som kör drz och har hel system. vad har ni, var fått tag på det och vad kosta?
Och vad låter bäst? Hatar tyvär att beställa på internet men kostar väll dubbelt så mycke hos en svensk säljare?
Jag her ett diod lyse på min och det är E-godkänt köpte det hos touringbutiken.se, tror det heter Mini shinyo?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |