Suzuki bandit, yamaha xjr 1300 eller nåt annat?

Rund lykta nämndes i första inlägget....vad hände med den ?????

Grattis till nya hojen !

Jag har tyvärr svårt att svälja hela 90-tals Ufo halvkåpan på den där...... Grymt skönt på touring men som sagt. Den går ju alltid att rycka bort en vacker sommardag :banana

Grattis till nya hojen !

Jag har tyvärr svårt att svälja hela 90-tals Ufo halvkåpan på den där...... Grymt skönt på touring men som sagt. Den går ju alltid att rycka bort en vacker sommardag :banana

Jo, verkar inte vara för avancerat. :)

Mja, för o få det klassiska 80 tals muskelbike stuket så bör den vara större, jo. Tror xj 650 fick den största av den eran.

Blir å hålla lite utkik på ebay nu... :rolleyes:

Kåpan måste bort! De där hemska risers'na måste bort! Läppen där bak måste göras nåt åt, centralstöd?? Bort! sen så börjar det likna mumma :tummenupp
personligen har jag lite svårt för sån sadel också... men säkert skön att sitta på =)
Grattis! Snart börjar skruva-säsongen! :D

Ja Banditen är säkert en mycket trevlig hoj:)....Har också kikat på dem. Prisvärda jämfört med 1400:an, absolut:tummenupp. Hade en Bandit i lugn/medelgrupp i Karlskoga/ BikeWeek för några år sedan med en äldre kille i 60 års åldern i sadeln, och han körde på riktigt duktigt med sin Bandit:gnissla ( han körde ifrån mig : ))

åkte en tur idag med banditen riktigt kul på bondvägar bara gasa o njut.

60år :va knappt en DAG över 28,5 :tungan

slipa bort alla jävla jättekanter i insuget så åker du ifrån dom flesta, efter gummina o särskilt ventilsätet:tummenupp

numera har det blivit lekmoppen nr 1

Kåpan måste bort! De där hemska risers'na måste bort! Läppen där bak måste göras nåt åt, centralstöd?? Bort! sen så börjar det likna mumma :tummenupp
personligen har jag lite svårt för sån sadel också... men säkert skön att sitta på =)
Grattis! Snart börjar skruva-säsongen! :D

Får se vad jag gör. Ska ebaya hem lite prylar iaf... :) Sadeln sitter man kvar på när man drar på. vibrerar typ inget heller... Jättenöjd. :rolleyes: Ska nog långåka en sväng till helgen eller nästa.

Funderar på hur man ska göra med reggplåtshållaren. :va Led blinkers känns som ett måste.

åkte en tur idag med banditen riktigt kul på bondvägar bara gasa o njut.

60år :va knappt en DAG över 28,5 :tungan

slipa bort alla jävla jättekanter i insuget så åker du ifrån dom flesta, efter gummina o särskilt ventilsätet:tummenupp

numera har det blivit lekmoppen nr 1

Mja, bra tips. :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP