andersbrink
hasenfrasen
Mysko dynokurva, B12'an brukar ju ha ett rakt streck i vrid från 4000 till 7500 varv, dvs ett väldigt brett och jämnt vrid. Vad är gjort åt din hoj?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Så vitt jag vet satt bara bolt-on då jag köpte hojen. Och nu har jag moddat luftburk+bytt insugskam.andersbrink skrev:2381110Mysko dynokurva, B12'an brukar ju ha ett rakt streck i vrid från 4000 till 7500 varv, dvs ett väldigt brett och jämnt vrid. Vad är gjort åt din hoj?
Hellbilly skrev:2381139Så vitt jag vet satt bara bolt-on då jag köpte hojen. Och nu har jag moddat luftburk+bytt insugskam.
Okandersbrink skrev:2386056TPS är bara en bullerbegränsare (ställer om tändningen lite). Vill man prova kan man koppla bort den - men det ger inget man märker i brallan. USA-modellerna har ingen TPS monterad.
Poke skrev:2387676Skulle en sådan här dämpare funka?
Den lilla knixen kommer att lösa sig med lite våld o dynamitandersbrink skrev:2387760Alla eftermarknadsljuddämpare har en knix på sluttampen så den kommer att se lite "hemmagjord" ut. Funkar gör den definitivt. Att få fast den på en 96-00 kan bli problem om man inte har tillgång till svets etc.
Ställ så många dumma frågor du bara kan.Poke skrev:2387793Tack för hjälpen,Det finns risk för fler "korkade" frågor framöver.
Poke
Här finns det !! http://www.s-racing.se/album.php?c=110röris skrev:2391223En till som kommer med fler dumma frågorFinns det någon här som vet var man får tag på kraschpuckar till sin bandit
![]()
Jag har för mig att jag sett det men kommer inte ihåg var![]()
Bugar för ett snabbt svarPoke skrev:2391252En bild:
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show