Suzuka 8 hours stream?

torrtalln

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2013
Ort
Umeå
Hoj
Rsv4 Factory. KTM 690 SM
Nån som vet var man kan streama racet imorgon? Gärna gratis och med engelsktalande kommentatorer. :)

Kul med Yamaha på pole! Pol Espargaro satte 2.06.00
Stoner satte 4:e bästa tid och dom startar på tredje plats!
 
Hmm, "Obviously your ambition outweighed your talent."

Tråkigt, tråkigt.
 
Last edited:
:hihi:rofl:lol gashäng på en fabrikshonda? knappast

och nu dumpa en ducce olja på banan :arsele
Om man kollar reprisen (från 3:40) om och om igen så förstår man att nått gått snett. Han bromsar och bromsar och anledningen till "framhjulssläppet" är att han kör ut i gräset. Inte att han bromsar omkull sig på banan.

 
Last edited:
Om man kollar reprisen (från 3:40) om och om igen så förstår man att nått gått snett. Han bromsar och bromsar och anledningen till "framhjulssläppet" är att han kör ut i gräset. Inte att han bromsar omkull sig på banan.

Helt klart framhjulsläppet precis i ingången som ställer till det. Orutin att inte reda upp den lilla fadäsen haha nää hoppas han e Ok :tummenupp
 
Måste vara någon form av bromsproblem, det lilla släppet han har i början ska inte behöva resultera i en sådan crash?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top