Sussie's Sluts gör entré i REC!

Ja eran fight var riktigt skoj o se!! Var det synvilla eller gick den gamle gröna en hel del bättre på rakan?

EDIT: Jamenvaffaen, får ju skjuta in att vi kom tvåa också!! Sussie's Sluts hade en fin dag idag :)

Ja ni var mycket duktiga. och fina! er tredjeförare som endast visade sig på prispallen gav er ett stort lyft utseendemässigt!
Jag hade bättre fart ur böjarna, så dom gick nog ganska lika tror jag. men Oscar e en jävel på att bromsa och snabb på att ta sig om vid varvningar. kul att det var skoj att titta på för det var idiotroligt ute på banan! stämde det verkligen att vi låg i ledning när vi gick in för tankning:va

Ja ni var mycket duktiga. och fina! er tredjeförare som endast visade sig på prispallen gav er ett stort lyft utseendemässigt!
Jag hade bättre fart ur böjarna, så dom gick nog ganska lika tror jag. men Oscar e en jävel på att bromsa och snabb på att ta sig om vid varvningar. kul att det var skoj att titta på för det var idiotroligt ute på banan! stämde det verkligen att vi låg i ledning när vi gick in för tankning:va

Ja, vill minnas att vi/ni var i ledning en kort stund. :)

Vi kunde inte gasa ordentligt ut ur böjarna nån gång under racet. Hade ett mönstrat SC3 på och det fanns inget grepp alls. Trodde jag åkte på corden och att vi skulle få byta däck efter två timmar men det såg ut som nytt när jag kom in. För hårt o kallt o dåligt helt enkelt.
Jepp, Sussie är ett lyft ;)

Vi kunde inte gasa ordentligt ut ur böjarna nån gång under racet. Hade ett mönstrat SC3 på och det fanns inget grepp alls. Trodde jag åkte på corden och att vi skulle få byta däck efter två timmar men det såg ut som nytt när jag kom in. För hårt o kallt o dåligt helt enkelt.

Jag tog mer höjd in i böjarna och fick mer fart med mig ut. jag blev lite fundersam när SC kom ut med 229 på skylten, sen gick vi in för tankning.
Grattis även till Pinkys prestation i Bott. e det inte jobbigt att springa upp å ner på pallen hela tiden:D

Jag tog mer höjd in i böjarna och fick mer fart med mig ut. jag blev lite fundersam när SC kom ut med 229 på skylten, sen gick vi in för tankning.
Grattis även till Pinkys prestation i Bott. e det inte jobbigt att springa upp å ner på pallen hela tiden:D

Det stod 229 på SC p.g.a att vi redan var inne i depån då...

Vi lyckades gå in i depå för tankning ett eller 2 varv innan alla SC idag!

Ursäkter i kubik. 2,6 sekunder långsammare. Förklara bort det om du kan. 23 minuter i depå pga sprucket grenrör är ju giltig ursäkt, inte dåligt fäste i bakdäcket.

Blanda inte ihop oss med en trött 748 !! 999an har fungerat felfritt,
mekandet har endast uppstått pga vurpor, på anderstorp, gelleråsen
och knutstorp körde vi hela racen och på mantorp stod vi i depån 30 min
men det ger iaf 5,5 timme på banan.

Låter toppen!! om vi inte hade tappat transpondern på knutstorp,
vilket kostade oss 4 varv, hade vi kommit på sista poängplats.
Får man beställ så vill jag ha en stor pokal. :)

/Alex
#42 Team Sorelle Diaboliche

heeeeee vadå trött :huvet 748:an hade inte titanstacke gått av på gåsen så hade vi kommit före er i serien :tungan
Mera (bättre) resultat utlovas nästa år :tummenupp

När jag såg den där omkörningen på yttern så blev jag sjuuukt impad, oscar blev nerpissad, men han gillar ju sånt :tungan

Bättre fart ut?!?! Jag vill minnas att jag blev omkörd på yttern ett par gånger med. :mad: Tur att du bromsar som en k*rring!:pannkyss

ett flertal gånger låg vi i bredd i karusellen, riktigt coolt:yoparty
får väl jobba lite på bromsningarna. köpa en stor påse mod kanske:rolleyes:

Kolla upp vad jag körde på din hoj förra året innan den började länka olja. Du vet den dagen då det var blött på stora delar av banan och smala torrspår...

Så du menar att det är en merit att du kör saktare denna helgen än du gjorde under dåliga omständigheter för ett år sedan?:näsblod

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman