GSXR1100R
The older i get the faster i was
Så ni har lyckats att limma ihop liket igenSka du heja på gaffeln får du komma ner på lördagen.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Så ni har lyckats att limma ihop liket igenSka du heja på gaffeln får du komma ner på lördagen.![]()
Så ni har lyckats att limma ihop liket igen![]()
Nja den är inte klar än men det verkar inte omöjligt. Vi har bara bytt ram, bakram, gaffel och lite annat småtjafs som kåpor och kylare.![]()
DON Q jag undrar när du ska Teama med din hopplösa klubb kompisar i WCX![]()
DON Q jag undrar när du ska Teama med din hopplösa klubb kompisar i WCX![]()
Ska du heja på gaffeln får du komma ner på lördagen.![]()
Hade gärna gjort det.... men jag har en sån här som har aviserat att hon inte e sugen på RR riktigt än....
Hade gärna gjort det.... men jag har en sån här som har aviserat att hon inte e sugen på RR riktigt än....
När de är sådär små brukar de inte kunna protestera så mycket iaf, hörselkåpor på så sover de bort mest hela dagen![]()
Vad snygg du blev när du tonade håret![]()
Jag vet, men sen finns det där lilla "mamma-issue"
Inte lika lätt att komma runt. Blir söndag för mig helt enkelt. Åker 04.30
Jag har ju iaf hår...uss
Öh, jag slutar BP 03.45, typ, plockar du mig då??![]()
Det löste sig för dig ändå.![]()
Gaffeln är renoverad. Men när vi skulle ge oss på gaffelkronan visade det sig att de var liiite värre än vi trodde de var ca 6-7mm sneda. Så vi får åka std R6 från -99 och framåt
.
Men har du frågat henne om hon inte är intresserad eller är det henns mor som säger att hon inte är intresserad?![]()
hehe, mamma delar inte min hängivenhet. gaffeln var uppmätt av tidigare ägaren..... skulle inte vara så sned. sorry
Det är inte gaffeln det är fel på, det är kronan som är sned. Hmm, för övrigt kan vi meddela att i Kalmar står en f.d Pro SuperBike -07som väntar på att köras, dock inte denna tävlingen och inte denna säsongen. Men nästa år, då jävlar...
![]()
Skulle tippa på att det blir när ni(du) inte är hopplösa längre...Björn ser snäll ut, men jag tror inte att han sysslar med den sortens välgörenhet...DON Q jag undrar när du ska Teama med din hopplösa klubb kompisar i WCX![]()
skönt... då känner jag mig inte som någon bandit längre...
Äntligen fick jag köra mot Oscar! Jag körde första passet i Rec och vi hade sjukt roligt med många omkörningar till höger å vänster, sjukt roligt! vi låg tätt efter varandra och körde om och bromsade förbi i var och varannan kurva. Dock var oscar mer framför mig än bakom, men jag fick snabbare varvtid...
En av årets höjdpunkter
Oscar höll sitt löfte och skänkte bort sin pokal![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |