SuperRetards Motardfilm, 20 Maj i Västerås

SWK

SuperRetards Västerås
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
KTM 525 -06
Jag (ktm 660) och två polare (ktm 525) hade tråkig och laddade därför kameran och filmade lite... Blev en hel del slides, wheelies och stoppies. Klippte ihop en liten rulle att dela med mig av.

Filmen bjuder en 3 krasher (i del 2) efter frustrerande försök att tolva(som cykelmannen gör, eller mer känd på forumet som Supermoppe). Jag som är relativt nybörjare tog det väldigt lugnt så jag inte skulle krasha igen! :tummenupp

Del 1: http://www.youtube.com/watch?v=_QueDiaGwfw
Del 2: http://www.youtube.com/watch?v=rDTr395e6Jk

Last edited:
Jag (ktm 660) och två polare (ktm 525) hade tråkig och laddade därför kameran och filmade lite... Blev en hel del slides, wheelies och stoppies. Klippte ihop en liten rulle att dela med mig av.

Filmen bjuder en 3 krasher (i del 2) efter frustrerande försök att tolva(som cykelmannen gör, eller mer känd på forumet som Supermoppe). Jag som är relativt nybörjare tog det väldigt lugnt så jag inte skulle krasha igen! :tummenupp

Del 1: http://www.youtube.com/watch?v=_QueDiaGwfw
Del 2: http://www.youtube.com/watch?v=rDTr395e6Jk

2:an funkar inte

Nice..:tummenupp Fina slangningar och sköna vurpor ni gör...:yoparty
Skönt att ingen vart allvarligt skadad....:crash

I sommar kommer det rulla in sköna klip och filmer! Kan bli kul när man är ett gäng som kör. Nu på fredagarna så är man väl runt en 15-20 motarder iallafall... Måste bara fixa mig en hjälmkamera att filma lite körningar med...

Last edited:
Alltid kul med filmer! Man saknar allt motarden lite när man kollar på sånt här....

525 och 660 ser det ut som. Jävla skoj att bara åka runt och trixa. Får ta en sväng själv nu. Keep up the good work!

Riktigt nice! Balla slides & stoppies, men bakhjulskörning verkar ni ha lite att öva på hehe

Fortsätt filma.

Riktigt nice! Balla slides & stoppies, men bakhjulskörning verkar ni ha lite att öva på hehe

Fortsätt filma.

Haha... Japp, det finns en hel del att öva på där faktiskt! Själv har jag bara kört motard i 2 månader så jag håller mig ganska lugn och stressar inte fram direkt! Men jag tycker att jag gjort stora framsteg... Kan i högre hastigheter ligga kvar en bra stund men som vi tränade på här va ju bara att komma så högt upp som möjligt, vilket resulterade i dessa sköna krasher...

Hahaha, så rätt. :yoparty Nästa helg ska jag inte jobba. :huvet

Du får inte vara med och åka med oss, du är för bra! :pannkyss

Ärligt, du är fan min idol Matte!

Last edited:
2959173 Haha... Japp, det finns en hel del att öva på där faktiskt! Själv har jag bara kört motard i 2 månader så jag håller mig ganska lugn och stressar inte fram direkt! Men jag tycker att jag gjort stora framsteg... Kan i högre hastigheter ligga kvar en bra stund men som vi tränade på här va ju bara att komma så högt upp som möjligt, vilket resulterade i dessa sköna krasher...

Du får inte vara med och åka med oss, du är för bra! :pannkyss

Ärligt, du är fan min idol Matte!
haha min med :yoparty

grymt kul med lite "nybörjar" stunt med motarder, har bara sett massa proffs som kör. jag måste oxo lära mig 12:a :D

jag vart fan rädd för att själv köra på bakan nu..
Såg ut som helt vanliga uuiiilliiiiss sen KRASCH skrapades hojen mot backen :gnissla..

Gött med lite movies!

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...