SuperRetards Motardfilm, 20 Maj i Västerås

Då var det ngn av er jag såg göra en Stoppie utanför Pizzerian på Blomstergatan, var ute och gick med hunden, nice...:tummenupp

Last edited:
nice:tummenupp Jag som tänkte våga mig över till V-ås i sommar men nu vettefan:D

Grymma filmer iaf:yoparty Kör hårt:tummenupp

riktigt bra första del, när ni gör powerslides i svängarna, ser riktigt härligt ut, man kan ju inte göra något annat än längta tills man själv kan köra en sån där.

Sköna filmer:tummenupp Måste ta in min retard till stan, just nu står den i bushen hos mina päron, o där gör den ju inge nytta:va Keep up the good work!

Riktigt sköna filmer! Snart ska jag ut med min ultrasuperduper motard på hela 125cc och då ska ni se på fan:slicka:D . Måste bara få en tidigare uppkörnings tid...

Riktigt sköna filmer! Snart ska jag ut med min ultrasuperduper motard på hela 125cc och då ska ni se på fan:slicka:D . Måste bara få en tidigare uppkörnings tid...

Haha... Det går nog att ha förbannat kul på en 125 också skulle jag tro! Lycka ill med uppkörningen!

Sköna filmer:tummenupp Måste ta in min retard till stan, just nu står den i bushen hos mina päron, o där gör den ju inge nytta:va Keep up the good work!

Då syns vi fredagskvällarna då? :)

nice:tummenupp Jag som tänkte våga mig över till V-ås i sommar men nu vettefan:D

Grymma filmer iaf:yoparty Kör hårt:tummenupp

Fan, ta och rulla över då! Det blir roligare ju fler man är!

Då var det ngn av er jag såg göra en Stoppie utanför Pizzerian på Blomstergatan, var ute och gick med hunden, nice...:tummenupp

Vi skulle aldrig göra nåt sånt mitt i stan heller... :rolleyes:

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka