gammal fråga men kan lika gärna svara när jag mal igenom tråden
kan svara för steg 1 och 11-1 je högkomparen var nollspel närmast kolvtoppen på avgassidan så fickorna fick tas ur 2mm insug var lite bättre fick ta 1 mm där ,skrotade kammen nu så en steg 2 är på väg så lite mer filande blir det säkert
krokodilen73
Man slipar alltså ur ventilurtaget i kolvtoppen?
Hade du kontakt vid 11:1 och 1mm planat eller?
Hur mycket tvingades du slipa ur för rätt spel??
Finns en kille på Soe.se som säger att han monterat ihop 11:1 kolv + steg 2 kamm utan kontroll och det funkade bra. Men kanske bäst att kolla. Vad är frigången orginal tro.
Mvh Christer
11-1 je kolv och steg 1 var nollspel så steg 2 lär slå i kolven ,fickorna är säkert olika mellan olika kolvar också fick ta mer uppe i botten på fickorna stämde det bättre
fått på delarna ´på xr:en än??????