då var det dags igen. min kam ser ut såhär (bifogad bild). är detta normalt slitage eller det är nått som inte är som det ska? trode det skulle slitas så det blev silvrigt/blankt runt om hela. rullarna till vipparmarna verka inte helt okey så dom ska bytas. antingen helt nya armar eller nya rullar. verka dock inte som att det går att byta rullarna enbart. surt o hosta upp 2500 för 2 nya armar när bara lagren e kassa.
angående slitaget på kammen. kan det vara så att original ventilfjäder är för kort/mjuk? löses med en liten brick under fjädern kanske?
Edit: har ju fått vetilsätena nerfrästa. därör jag fundera på det om fjädrarna.
Se bra ut detta där

men som sagt.. hoppas han kan ta sej tid o fixa det.