Mvh Christer[/QUOTE]
Borrar kan du köpa på en vanlig järnbod 1,4- 2mm då klarar du allt sedan kan du införskaffa en broch så du kan finlira mellan stegen finn säker på clas eller biltema ,jula? där finns ju även borrset i små steg!! Hur går det har du fått snurr på maskinen än? löda igen går bra med gasol värm hela munstycket rödglödgat och dutt i lite vanligt lödtän, Vissa lödtänner vill inte riktigt suga ner.. men dom flesta fungerar bra.. Borra sedan med den större borren till förträngningen och (som det ser ut org) sedan rätta dim
Borrar kan du köpa på en vanlig järnbod 1,4- 2mm då klarar du allt sedan kan du införskaffa en broch så du kan finlira mellan stegen finn säker på clas eller biltema ,jula? där finns ju även borrset i små steg!! Hur går det har du fått snurr på maskinen än? löda igen går bra med gasol värm hela munstycket rödglödgat och dutt i lite vanligt lödtän, Vissa lödtänner vill inte riktigt suga ner.. men dom flesta fungerar bra.. Borra sedan med den större borren till förträngningen och (som det ser ut org) sedan rätta dim
Last edited:

Den riktiga tandteckniker utrustningen slet jag ut