TomK
hela världen är min rejsingbana
Grattis till1000. Om det stämmer dvs är mätt på samma vis som tornados kammar är det ju en slö kam!! det kan faktist var åt det hållet för han hade mycket vrid och lite kusar! fan TomK du måste inhandla en ny kam på vinst och förlustJag ska genast leta åt vad du ska inhandla
![]()
Jag får ta med pappret till Ragnar på Lelles - han förmedlade trimjobbet och kanske minns om dessa siffror har med kammen att göra. Om det verkligen är en så slö kam, kan man ju undra vad den tillför jämfört med originalet - annat än ett jäkla bottenvrid (jag kan rulla fram på tomgång på treans växel utan problem
Alla lager är inspekterade nu och de känns och ser riktigt fräscha och fina ut - det är som om man inte kört maskinen mer än ut från garaget

Men ni som är rik skit i vevstaken KÖÖÖR bara
