Jag plockade bara av ventilkåpan för jag skulle sätta dit autodekompkläppen som jag köpt, men jag såg att det inte fanns något hål att sätta den i på min trimkam, så därför tog jag inte ur kammen.
VILL DU HA AUTODECOMP FÖR ATT STARMOTORN SKA FUNKA? Eller du hade ev ingen? Jag brukar gör tvärsom ta bort autodecompen för att snabbare hitta tdc & på så sätt lättare hitta rätt kickläge så att man slipper kicka hundra ggr för att starta den!!
, så därför tog jag inte ur kammen.