Bytesaffär!
Jag har ett problem
...... Den toppen jag håller på att modifiera nu till det yttersta har jag ju slipat om väggarna förut på, dvs den är redan delvist portad som är helt Vanlig "BOOST" portning skulle ha sett ut.. Vad är då problemet?? Jo jag hade tänkt testa en minst sagt udda åtgärd i denna topp på både utblås och insug...Men tack vare att den redan är upptagen överallt så har jag inte så mycket matrial kvar att jobba med ,vare sig i tak eller väggar så det skulle bli lite väl spännande/dyrt om det skulle råka bli ett olyckligt föster ut i någon vattenkanal.. Därför har jag ett erbjudande till någon
En bytesaffär dvs att när jag är klar med denna topp max raceportad för overalkörning & med förhoppningstvist högsta möjliga hk/nm som jag kan kräka ur mig på den erfarenhet jag har nu. Då får man även specialmoddat utblås med skoinlägg i golvet på utblåset efter senaste rönen inom portvärlden. Jag vill bara köra den i bänk först för att se om jag kan slå förra bänkningen! Det lär ju finnas någon som ligger på en org topp någonstans. Eller så tar jag din topp som du kör med nu
Pma mig vid intresse...........Ni får ju följa eran topp live portas o bromsas!!
Jag har ett problem
...... Den toppen jag håller på att modifiera nu till det yttersta har jag ju slipat om väggarna förut på, dvs den är redan delvist portad som är helt Vanlig "BOOST" portning skulle ha sett ut.. Vad är då problemet?? Jo jag hade tänkt testa en minst sagt udda åtgärd i denna topp på både utblås och insug...Men tack vare att den redan är upptagen överallt så har jag inte så mycket matrial kvar att jobba med ,vare sig i tak eller väggar så det skulle bli lite väl spännande/dyrt om det skulle råka bli ett olyckligt föster ut i någon vattenkanal.. Därför har jag ett erbjudande till någonPma mig vid intresse...........Ni får ju följa eran topp live portas o bromsas!!
Men det kan det vara värt!!
)