Ja det går att få ut lite till, lite större ventiler och svetsa om lite på avgassidan och sen porta om den, Nej har g2 kam och ett acra rör också,
Har du höjt komp-f?
Vad tycker du om registret,, är den för klen under 6000v tycker du? eller går det bra ut ur snäva kurvor? Den kamen lyfter U-F som min på xrn och den tappade en hel del från botten.. Mycket bra ihoplirat trim så ska det se ut det gäller att få sakerna i harmoni. Helt rätt bromsvärde ska bli 67hk


