Supermoto-träning i Italien mars-april 2011

trädgårdsola

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
Honda 450
Jag hoppas få möjlighet att följa med Biffen och Mackhé m.fl. till Italien i mars eller april 2011 .

Vad jag hört berättas skall det vara bra träningsmöjligheter där på fina banor .

Är det några fler som funderar på samma sak ??

Har inte tänkt så långt men det låter som en kul grej. :) Hur lång tid handlar det om, 1 vecka?

Jag är intresserad om det går att ordna samåkning på något sätt å vis! Har redan börjat spåna om det lite löst med Fagré. Klämma in så många cyklar som möjligt i några bussar så blir det ju kanoners! :tummenupp

Har inte tänkt så långt men det låter som en kul grej. :) Hur lång tid handlar det om, 1 vecka?

2 månader, mars-april skriver han ju. ;) Är lite sugen på att dra iväg nu till våren. Har en plats i min lilla VITO. Blir det inge spanien i år??

Nej , det blir inget Spanien-läger 2011 .

Jag , Eifrém och Ejdehage har genomfört lägret i Spanien i åtta år .Stefan Ljungberg var med oss 2009 som medarrangör . Det har varit en riktigt bra tid för oss men nu är det dags att göra en paus . Vi får se hur det blir längre fram i tiden .

Jag hoppas att den hår tråden skall bidra till att flera åker utomlands för att få träna supermoto på häftiga banor , samt att hjälpa till att planera samåkning .

Mackhé har berättat för mig att det är mycket folk på banorna i Italien , så vill vi bli bättre förare så känns det helt rätt .

Jag hoppas att Biffen eller Mackhé kan berätta här på Sporthoj för oss hur det har varit på deras turer till Italien .

Vi är jätte intresserade av att åka med :yoparty men är lite styrda av vilken / vilka veckor det det blir, skolan !!! :( .
Vecka 16-17 skulle passa oss bra :tummenupp.
God Jul på er allihop :tomten

jag är också väldigt sugen på att åka ner. om någon har plats över eller vill fylla ut med en extra så är jag på! 0703424932

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back