Supermoto-träning i Italien mars-april 2011

trädgårdsola

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
Honda 450
Jag hoppas få möjlighet att följa med Biffen och Mackhé m.fl. till Italien i mars eller april 2011 .

Vad jag hört berättas skall det vara bra träningsmöjligheter där på fina banor .

Är det några fler som funderar på samma sak ??

Har inte tänkt så långt men det låter som en kul grej. :) Hur lång tid handlar det om, 1 vecka?

Jag är intresserad om det går att ordna samåkning på något sätt å vis! Har redan börjat spåna om det lite löst med Fagré. Klämma in så många cyklar som möjligt i några bussar så blir det ju kanoners! :tummenupp

Har inte tänkt så långt men det låter som en kul grej. :) Hur lång tid handlar det om, 1 vecka?

2 månader, mars-april skriver han ju. ;) Är lite sugen på att dra iväg nu till våren. Har en plats i min lilla VITO. Blir det inge spanien i år??

Nej , det blir inget Spanien-läger 2011 .

Jag , Eifrém och Ejdehage har genomfört lägret i Spanien i åtta år .Stefan Ljungberg var med oss 2009 som medarrangör . Det har varit en riktigt bra tid för oss men nu är det dags att göra en paus . Vi får se hur det blir längre fram i tiden .

Jag hoppas att den hår tråden skall bidra till att flera åker utomlands för att få träna supermoto på häftiga banor , samt att hjälpa till att planera samåkning .

Mackhé har berättat för mig att det är mycket folk på banorna i Italien , så vill vi bli bättre förare så känns det helt rätt .

Jag hoppas att Biffen eller Mackhé kan berätta här på Sporthoj för oss hur det har varit på deras turer till Italien .

Vi är jätte intresserade av att åka med :yoparty men är lite styrda av vilken / vilka veckor det det blir, skolan !!! :( .
Vecka 16-17 skulle passa oss bra :tummenupp.
God Jul på er allihop :tomten

jag är också väldigt sugen på att åka ner. om någon har plats över eller vill fylla ut med en extra så är jag på! 0703424932

Back