Wheeliegirl
Sporthojskonverterat
...och färskaste infon är nu att Svemo kommit överrens med RR, Supermoto, TV och arrangörer om samkörning av SM och det BLIR som det ser ut nu SM i Supermoto tillsammans med RR.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
På vilka race? Vilka klasser åker ut ur RR-SM då?Wheeliegirl skrev:...och färskaste infon är nu att Svemo kommit överrens med RR, Supermoto, TV och arrangörer om samkörning av SM och det BLIR som det ser ut nu SM i Supermoto tillsammans med RR.
Vilka färger för A-förare då?ypvs skrev:Ok, haldementi...
Det blir ett eller möjligen ett par samarrangemang med RR iaf.
Färger på skyltar för B-licens:
450 vitt på blått.
open vitt på rött.
Bra blandning på banor, RR, gokart, tillfälliga...
Kommer att bli en bra säsong tror jag...
Daniel
Olof Eriksson skrev:Vilka färger för A-förare då?![]()
JAAA tack för det!ypvs skrev:450 Vit bakrund svarta siffror
open Gul bakgrund svarta siffor
Skulle verkligen vara intressant med mer info om detta eftersom frågorna blir många!Wheeliegirl skrev:...och färskaste infon är nu att Svemo kommit överrens med RR, Supermoto, TV och arrangörer om samkörning av SM och det BLIR som det ser ut nu SM i Supermoto tillsammans med RR.
Är det ett måste att det BARA är vitt och svart på nummerplåtarna? Eller får man designa typ såhär?:ypvs skrev:450 Vit bakrund svarta siffror
open Gul bakgrund svarta siffor
Olof Eriksson skrev:Är det ett måste att det BARA är vitt och svart på nummerplåtarna? Eller får man designa typ såhär?:
(självklart håller man sig till att det är tydligt vilken klass och vilket nummer man har)
Olof Eriksson skrev:Tack för det svaretDet är bra tips att sätta reklam vid siffrorna också, väldigt få bilder blir utan nummerplåten exponerad... (+ att det är typ det första man tittar på)
Man får väl gå efter sunt förnuft.ypvs skrev:Överdriv inte bara för så blir det stopp i tekniska kontrollen...
Daniel
Tänk på att i överkanten på nummerskylten fram har Svemo "bokat" för sponsor av SM...Olof Eriksson skrev:Tack för det svaretDet är bra tips att sätta reklam vid siffrorna också, väldigt få bilder blir utan nummerplåten exponerad... (+ att det är typ det första man tittar på)
Jockwell skrev:Tänk på att i överkanten på nummerskylten fram har Svemo "bokat" för sponsor av SM...
Är det dekaler vi får ut innan vi åker på första tävlingen eller rentutav kanske redan nu? Vore ju bra att veta när man ska dekala upp hojjen. (även om man inte tror det så tar det bra lång stund att göra, samt att det är en del tanke med hur å var dekalerna ska sitta)Butler skrev:Japp, det stämmer, ungefär som FIM så det gäller sidorna också..
mvh
Peter
Olof Eriksson skrev:Är det dekaler vi får ut innan vi åker på första tävlingen eller rentutav kanske redan nu? Vore ju bra att veta när man ska dekala upp hojjen. (även om man inte tror det så tar det bra lång stund att göra, samt att det är en del tanke med hur å var dekalerna ska sitta)
Ahh, okay! Jag har inte sett att det står nånstans, men jag hoppas det kommer stå med i reglerna var och hur stort område som ska användas, då går det ju planera fram och lämna plats innan man åker ut till tävlingarna.Butler skrev:Förslaget är väl just nu att deltagare får dem på klistrade vid besiktning, det kan ju vara så att det är olika sponsorer från tävling till tävling.. Men vi skall väl försöka att inte dela ut dem senare än så.Men vi hugger inget i sten ännu....
mvh
Peter L
Olof Eriksson skrev:Ahh, okay! Jag har inte sett att det står nånstans, men jag hoppas det kommer stå med i reglerna var och hur stort område som ska användas, då går det ju planera fram och lämna plats innan man åker ut till tävlingarna.
Olof Eriksson skrev:På A och B där skulle jag vilja svara att klart det går slajda i snabba kurvor också, nästan bättre än i sega kurvor. Har inte kört kurvorna på dessa banor dock så jag vet inte hur mycket man går in i dem med fullgas... För mig passar det helt utmärkt att åka fort, tycker jag är roligare + att jag är bättre på detJag ser bara positivt med banvalen (RR-banorna).
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |