Supermoto.se

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Borde man inte slänga upp en hemsida med allt om Supermoto? Ungefär som RoadRacing.se, en infosida med senaste nytt, kalender, reglemente och allt som man behöver veta. En som säger lite mer än sidan som inte blivit uppdaterad på ett tag.

Nu är det ju nån tomte från Vårgårda som sitter och trycker på Supermoto.se, är det nån i kretsen eller bara nån lycksökare?

Jag har tänkt och lovat att göra något sådant men just nu är det stora problemet min tid... Jag tror att Mange har varit i kontakt med killen som har domänen och han verkade inte intresserad av att släppa den. Just nu har jag så jäkla mycket med Bomber Magazine och jsfoto.com (och teamfoto.se som jag måste lägga ner i brist på tid...).

Jag har en domän (supermotosweden.se tror jag det var) reggad och jag har plats och allt. Några som vill hjälpa till?

MVH

Johan

Borde man inte slänga upp en hemsida med allt om Supermoto? Ungefär som RoadRacing.se, en infosida med senaste nytt, kalender, reglemente och allt som man behöver veta. En som säger lite mer än sidan som inte blivit uppdaterad på ett tag.

Nu är det ju nån tomte från Vårgårda som sitter och trycker på Supermoto.se, är det nån i kretsen eller bara nån lycksökare?

Planen har funnits att vi skulle ha en sådan sida med pressentation av förare, team mm Men problemet är att killen inte får tag i någon bra webbmaster. Rockster här på sh är det som håller i det... men jag tror han är rätt upptagen med bomber mag

sen som vanligt

Last edited:
Jag skulle kunna höra mig för litegrann. Vågar själv inte ta på mig ansvaret för en sån sida - jag vet hur snabb jag är med uppdateringar och sånt :rolleyes: - samt att jag inte sysslat med webdesign på nåt år och har ingen aning om hur man använder databaser... :)

Skulle vi få tag på en färdig-kodad sida skulle jag kunna jobba med att fylla den med material osv.

http://www.mortec.se/ har ett företag gjort åt oss, sedan har jag fyllt den me info. Typ ett sånt grundsystem var det jag tänkte mig.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra