Notch
Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr
Sitter och funderar på att börja träna Supermoto nästa år och kanske köra nån tävling på slutet av säsongen. Vill ju få upp lite fart innan man ger sig in i tävling
Min fråga är, om man köper en KTM 450SMR.
Funkar det bra då att ta ut den på en crossbana emellanåt om man har en annan uppsättning hjul och frambroms avsedda för motocross?
Eller är det bättre kanske att göra tvärtom, köpa en cross och ett motardkit?
Har inte speciellt mycket erfarenhet av att köra på asfalt med hoj, har haft en Husa 650 en sommar men körde inte speciellt mycket pga tidsbrist och det var föga kul att hela tiden vara på helspänn mot alla bilar. Bana känns som ett mycket mera vettigt ställe att hålla till på, iaf för mig.
Min fråga är, om man köper en KTM 450SMR.
Funkar det bra då att ta ut den på en crossbana emellanåt om man har en annan uppsättning hjul och frambroms avsedda för motocross?
Eller är det bättre kanske att göra tvärtom, köpa en cross och ett motardkit?
Har inte speciellt mycket erfarenhet av att köra på asfalt med hoj, har haft en Husa 650 en sommar men körde inte speciellt mycket pga tidsbrist och det var föga kul att hela tiden vara på helspänn mot alla bilar. Bana känns som ett mycket mera vettigt ställe att hålla till på, iaf för mig.