Supermoto 2007. Vad händer?

Olof Eriksson skrev:
2506241 Jag var faktiskt på styrelsemöte för motocross ikväll och som vanligt när det börjar snackas ekonomi så vandrar tankarna iväg. Kanske skulle det kunna gå anordna ett stads-race? Köra lite efter strandpromenaden för att få till något hoppande... Nån gång ska man väl få ha nära till tävling igen?

Så de e det jag gör, tänker :rolleyes:
Vi kanske skulle gå samman och försöka arrangera en Norrlands Cup (alltså ingen stad söder om dalaälven:D )... Stadsrace i Skellefteå, Östersund och kanske någon stad till. Alltid värt att tänka på. :)

Till Johans fråga innan och mitt svar till den är att JMK och Östersund har ansökt för SM i år igen.

Jockwell skrev:
2506579 Vi kanske skulle gå samman och försöka arrangera en Norrlands Cup (alltså ingen stad söder om dalaälven:D )... Stadsrace i Skellefteå, Östersund och kanske någon stad till. Alltid värt att tänka på. :)

Till Johans fråga innan och mitt svar till den är att JMK och Östersund har ansökt för SM i år igen.

Ni sköter er.... Åker gärna norr om dalälven och kör race....

Lennartsson skrev:
2506192 Tänkte till lite efter jag skrev frågan förut vad som händer.... Tyvärr så är man ju sån som vill ha allt serverat på silverfat.... Vänd på det.... Vad kan just du som läser detta göra för att vi ska få ett kanon år 2007????
Se till så vi får fler banor just på er hemort. Se till så just ER klubb arrangerar SM 2007. Skitsvårt...Javist.. men hur svårt är det inte för Svemo fixa 10 klubbar. Är ju faktiskt vi förare som måste pucha klubbarna och det gör man enklast i sin egen. Så vem blir först att skriva ett inlägg här nu att just ni ordnat så det i alla fall kanske händer nått, och teknismedlemmar räknas inte nu...hehe

Hela motardsverige väntar med spänning.......

Helt underbart inlägg! :tummenupp :klappar TILLSAMMANS är vi starka. :fyllisar

Magnus

Någon som vet hur det blir med startnummer inför 2007? ska beställa tryckta nummer så det vore kul att veta.

blir det olika för open vs 450 eller ska det finnas en 1 i båda klasserna?

liljekvist skrev:
2569010 Någon som vet hur det blir med startnummer inför 2007? ska beställa tryckta nummer så det vore kul att veta.

blir det olika för open vs 450 eller ska det finnas en 1 i båda klasserna?

Ska de virkas i Tibet eller? Det är fan ett halvår kvar tills det är dags :)

rejser skrev:
2569203 Ska de virkas i Tibet eller? Det är fan ett halvår kvar tills det är dags :)

Tibetstickers.com :tummenupp
Använder dem själv och kan bara säga att jag är jättenöjd.:rolleyes:

rejser skrev:
2569203 Ska de virkas i Tibet eller? Det är fan ett halvår kvar tills det är dags :)
kanske kul att ha lite tid på sig för pris förfrågan mm. kul och se om det händer något hemma i SWE, man hör ju inte så mycket hur de tänker osv.

marcus56 skrev:
2571180 Det blir nog likadant som i år, iaf är de 10 första ihopslagna.

Fortfarande lite pinsamt att butlern tog #12...men men.
Har Ahl verkligen paxat #16 eller har ingen frågat helt enkelt?

rejser skrev:
2571684 Fortfarande lite pinsamt att butlern tog #12...men men.
Funderar du på vad du ska välja till nästa år? ;)

Du kan säkert få tillbaka ditt gamla.

marcus56 skrev:
2571736 Funderar du på vad du ska välja till nästa år? ;)

Du kan säkert få tillbaka ditt gamla.

Näe undra bara. Ahl har ju inte kört sen -04 men har kvar sitt nummer.
Jag kommer kanske köra nån tävling eller 2 bara. Börjar nog bli hårigt att hänga med på en 250 2-t numera :gnissla
Mitt gamla nr är #8 isåfall undra om jag får det :D

rejser skrev:
Det är bara ni gamla crossåkare som är insöade på att låga nummer är coolt :arsele :tungan

Ahl har faktiskt synts till på lite stubbrace och så i år så han har inte gått och mumifierat sig riktigt än :tummenupp

rejser skrev:
Jag har försökt snåla till mig #16 men inte fick jag det inte. Så i år ska jag sura å fortsätta på samma nummer. :rolleyes:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT