mr_rockster
www.jsfoto.com
Hur tror ni att det kommer gå? Chambon leder ju fortfarande med Seel knappar in hela tiden. Tog 44 poäng av 45 möjliga i helgen. Lazzarina kör som faan då och då också, men är ju inte en kanidat till VM vinsten, rykten går ju om att han kör i KTM:s fabriksstall nästa år också...
Vad tror ni?!
- Johan, som håller på seel och Lazzarini (som sladdar grymmast av alla
)
Vad tror ni?!
- Johan, som håller på seel och Lazzarini (som sladdar grymmast av alla
Attans vilken fröjd att se honom ge allt på gruset och i hoppen!!!
