Jag heter Lasse
Bara 4 hjul.
- Gick med
- 19 Jun 2003
- Hoj
- Sex. HVA125, CR500(strax AF), YZ125, YRRD-YZ501F, YZ450F, GSXR750. 3000GT.
Mr R skrev:... Jag lovar att jag piskar om dig. ....
:corn
Undrar om du vet vem rejser är?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mr R skrev:... Jag lovar att jag piskar om dig. ....
Jag heter Lasse skrev::corn
Undrar om du vet vem rejser är?
Mr R skrev:Säger som psykomotard, orka. Jag lovar att jag piskar om dig. Vill inte kalla mig varken proffs eller posör men visst jag har de bästa produkterna för jag är rädd om min kropp och design har alltid varit viktigt för mig.
Varför snåla på säkerheten när pengarna finns? Skulle aldrig sätta på mig en plasthjälm för 1 000 sek, etc som många kör med. Är jag en posör för jag har en preston replika som är även shoei top of the line???
De dyraste stövlarna, nej. Jag köpte mina nya under 3 000 sek...
Jag tror det är samma lika i motocross som supermoto, anledningen till varför man gör det alltså. Sitter långt fram gör man, inte riktigt på tanken men där sätet e djupast, sen använder man överkroppen till att flytta vikten!Jocke W skrev:Tvinga kroppen bakåt? vet inte om jag fatta rätt hehe, Ja sitter ju fan nästan på tanken i snäva kurvor, skada från cross tiden =P
Nu vill vi se en showdown här. Mr R med sina flashiga dojjor och rejser med sandaler. Blir örebro-banan bra?Mr R skrev:Säger som psykomotard, orka. Jag lovar att jag piskar om dig. Vill inte kalla mig varken proffs eller posör men visst jag har de bästa produkterna för jag är rädd om min kropp och design har alltid varit viktigt för mig.
Olof Eriksson skrev:Nu vill vi se en showdown här. Mr R med sina flashiga dojjor och rejser med sandaler. Blir örebro-banan bra?![]()
![]()
![]()
rejser skrev:
Känsligt detta tydligen.
Olof Eriksson skrev:Dessutom duger skyddet väldigt bra i vectorn, ska till en riktigt våldsam krasch för att du ska skada foten eller fotleden med dem på.
Kanske e min vikt gör skillnad då. Jag har gjort allt som folk skrive om (som jag upptäckte nu, tack) och har inte ens varit nära att få en skada (på fotled dvs). Det enda som hänt är att jag har satt ner foten i asfalten i ~130 och sprucke nageln.Barrett skrev:Jag (och flera med mig) är levande bevis på att det inte alls behövs speciellt mkt våld för att skada fötterna i vector. Tycker dom rent allmänt är för mjuka för att skydda riktigt bra, defintivt runt anklen.
Olof Eriksson skrev:Kanske e min vikt gör skillnad då. Jag har gjort allt som folk skrive om (som jag upptäckte nu, tack) och har inte ens varit nära att få en skada. Det enda som hänt är att jag har satt ner foten i asfalten i ~130 och sprucke nageln.
Swedie skrev:Vad rekommenderas?
Kanske blir Fox Forma PRO. Men vet inte mycket om dessa pjäxor till skor.
Fox verkar ha hjälmar oxå. Så vad sägs? Bra eller dålig?
Gör det! Funderar kring just samma grejer men är osäker på just stövlarna när de inte har utbytbar sula.Swedie skrev:får dom på Onsdag verkar det som. Blev Fox Forma Pro. Och en Fox V3 hjälm. Samt ett par goggles. Visar upp dom så snart jag kan o ger en snabb recension här![]()
Stoffy skrev:Gaerne Supermotard
I år har Gaerne tagit fram en riktigt grym stövel som bygger på SG 10 crosstövel. Ledat skaft men mycket rejälare än sidi. Insänkta och utbytbara delar av sulan, fram på sidan och bak på hälen. Du slipper de höga puckarna som du tex kan sätta på sidi stövlarna. Tror stenhårt på att detta kan vara den bästa motardsövlen någonsin. Smidiga, säkra och snygga med speciell sula som ska tåla slitaget mot asfalten mycket bra. Har i alla fall beställt ett par. Finns på www.jofrab.se
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |