Supermotard samåkning

Fan va gött att den är igång nu!! :) Hög tomgång kan också vara ett symptom på att den går för snålt.. lek lite med blandningsskruven

Upprepar blip:s fråga, gasreser den? :yoparty

Provade bara en snabbis på gatorna häri kring men det tror jag att den kan orka med. Den är bra mycket rappare iaf. O låter mycket bättre.. Det är mycket snärtigare och högre frekvens på varje "braaapp".. då är den ju "mycket vassare" än förut :D:arsele

Provade bara en snabbis på gatorna häri kring men det tror jag att den kan orka med. Den är bra mycket rappare iaf. O låter mycket bättre.. Det är mycket snärtigare och högre frekvens på varje "braaapp".. då är den ju "mycket vassare" än förut :D:arsele

Härligt! Då räknar jag med att bli avhängd på slangen nästa körning :D

Härligt! Då räknar jag med att bli avhängd på slangen nästa körning :D

Om inte annat så ses vi iaf. :) Moddan fixar kaffe o fz o jag bakar kolasnittar.. Du tar med dig te och övriga står för underhållningen! :banana

Gott det e me Carlsbreg på lediga veckan.. :tummenupp

Vem har bänk i Lkpg? Kan man bara lämna bort den o begära "fixa" tomgång m.m.? Kan sånt kosta?

Beviks kan fixa sådant, dock är det ganska dyrt.
Själva körningen i bänken är inte så farlig, men om dom ska pilla med förgasare (flytta nål, byta munstycke, ställa luft osv.) så kan det kosta en slant. Tror dom tar 1000 spänn i timman.

Beviks kan fixa sådant, dock är det ganska dyrt.
Själva körningen i bänken är inte så farlig, men om dom ska pilla med förgasare (flytta nål, byta munstycke, ställa luft osv.) så kan det kosta en slant. Tror dom tar 1000 spänn i timman.

Får fundera lite o överväga om det är värt slantarna..

Dags för lite samåkning igen! Vilka är på att glida lite 70-väg under långledigheten?

Jag har varit svinsugen sen vi pratade sist. Och självklart åker jag på världens dyng sjukdom. Jag har varit dålig sen i lördags och ingen ljusning än, men när jag frisknar till så blir det direkt en repa

Jag har varit svinsugen sen vi pratade sist. Och självklart åker jag på världens dyng sjukdom. Jag har varit dålig sen i lördags och ingen ljusning än, men när jag frisknar till så blir det direkt en repa

jaja ursäkter hit och dit! Vi kör imorgon!

Raincheck för mej. Sitter på annan ort fram till kvällen. Bombar gärna en kvällstur till norsholm eller så istället

Så stavas det inte. Faan jag får lära dej både stava och slanga:arsele:arsele

Du har rätt. Rain check ska det vara:

rain check A promise that an unaccepted offer will be renewed in the future.

This term comes from baseball, where in the 1880s it became the practice to offer paying spectators a rain check entitling them to future admission for a game that was postponed or ended early owing to bad weather. By the early 1900s the term was transferred to tickets for other kinds of entertainment, and later to a coupon entitling a customer to buy, at a later date and at the same price, a sale item temporarily out of stock.

I can't come to dinner Tuesday but hope you'll give me a rain check.

Du har rätt. Rain check ska det vara:

rain check A promise that an unaccepted offer will be renewed in the future.

This term comes from baseball, where in the 1880s it became the practice to offer paying spectators a rain check entitling them to future admission for a game that was postponed or ended early owing to bad weather. By the early 1900s the term was transferred to tickets for other kinds of entertainment, and later to a coupon entitling a customer to buy, at a later date and at the same price, a sale item temporarily out of stock.

I can't come to dinner Tuesday but hope you'll give me a rain check.
. Ja jag störde mig på ihopslagningen av orden. Något annat kommer jag aldrig erkänna

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman