Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
He he...rejser skrev:hmm...kanske skulle skruva på de små hjulen igen o köra lite.
då blir det både äckelorange och tvåtakt samtidigt...yasha
![]()
Det tycker jag låter bra!!! Men du kan väl se till att den luktar som så'na där luktsuddgummin man hade när man var liten?!? Det var någon som hade det i gokarthallen sist (äckelorange 125:a, tvitakt)!!!

Yasha skrev:He he...Det tycker jag låter bra!!! Men du kan väl se till att den luktar som så'na där luktsuddgummin man hade när man var liten?!? Det var någon som hade det i gokarthallen sist (äckelorange 125:a, tvitakt)!!!
![]()
Mer folk till den 28:e!!!![]()

rejser skrev:mmm får blanda soppan med hallonsylt eller nått![]()
JA! Vad kul!!!Ebbe skrev:Jag å Fia dyker nog upp. Planeringen är inte helt klar för mellandagarna än, men partyt kommer vi på! Och går det riktigt bra (med planeringen alltså) så har jag med mig hojen oxå.Om man nu kommer ihåg hur man gör....

Det vet du ju att dte blir, du e ju anmäld hörde jag.rejser skrev:blir det nåt av med råkkaphettröjarpartykörningen eller?
ja nuuuu ja....anmälde mig för några timmar senmr_rockster skrev:Det vet du ju att dte blir, du e ju anmäld hörde jag.
rejser skrev:mmm får blanda soppan med hallonsylt eller nått![]()
Se till att han får den NU!!! Ska det köras äckliga orangea tvitaktare i hallen på söndag, är det bäst att de åtminstone luktar hyfsat!!!MC-bruden skrev:Hmmm, annars får du gärna låna en skvätt av min jordgubbsluktande tvåtaktsolja som jag har till moppen![]()

Sådär är jag ute och kör varje natt... i mina drömmar...rejser skrev:nu vill jag se att du kör såhär på söndag mr_krockster.....
annars blir det ju ingen bra reklam för husky.
Ingen spritförtäring för lidköpingspöjka heller. Kan linkan ev. hjälpa mig att fixa en grej från sthlm till mig isf tro?Akra-Linkan skrev:Jodå jag tänkte nog dyka upp med co-pilot KraschPer. Dock inte troligt att det blir spritförtäring på kvällen.
mr_rockster skrev:Ingen spritförtäring för lidköpingspöjka heller. Kan linkan ev. hjälpa mig att fixa en grej från sthlm till mig isf tro?
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |