Supermotard heldag+röjarparty i Södertälje 28/12

hmm...kanske skulle skruva på de små hjulen igen o köra lite.
då blir det både äckelorange och tvåtakt samtidigt... :7peta yasha

:)

rejser skrev:
hmm...kanske skulle skruva på de små hjulen igen o köra lite.
då blir det både äckelorange och tvåtakt samtidigt... :7peta yasha

:)
He he... :tungan Det tycker jag låter bra!!! Men du kan väl se till att den luktar som så'na där luktsuddgummin man hade när man var liten?!? Det var någon som hade det i gokarthallen sist (äckelorange 125:a, tvitakt)!!! :lol

Mer folk till den 28:e!!! :fyllisar

Yasha skrev:
He he... :tungan Det tycker jag låter bra!!! Men du kan väl se till att den luktar som så'na där luktsuddgummin man hade när man var liten?!? Det var någon som hade det i gokarthallen sist (äckelorange 125:a, tvitakt)!!! :lol

Mer folk till den 28:e!!! :fyllisar

mmm får blanda soppan med hallonsylt eller nått :hihi

Crille meddelar (i SSMKs forum) att det börjar trilla in anmälningar till huliganpartyt nu, så det verkar som det blir av!!! :banana :fyllisar :yoparty :rock :hoppa

rejser skrev:

Mmmm, eller någon sådan där Ester-olja. Motuls raceolja (600 eller 800 beroende på separatsmörjning eller ej) är en sådan - luktar lite småmysigt och är jävulusiskt bra på samma gång :)

Jag å Fia dyker nog upp. Planeringen är inte helt klar för mellandagarna än, men partyt kommer vi på! Och går det riktigt bra (med planeringen alltså) så har jag med mig hojen oxå. :banana Om man nu kommer ihåg hur man gör....

Ebbe skrev:
Jag å Fia dyker nog upp. Planeringen är inte helt klar för mellandagarna än, men partyt kommer vi på! Och går det riktigt bra (med planeringen alltså) så har jag med mig hojen oxå. :banana Om man nu kommer ihåg hur man gör....
JA! Vad kul!!! :banana

:fyllisar

Vilka härifrån kommer nu då? Per P hörde jag skulle komma.. åsså blir vi fyra från Lidköping iaf (Jag, Anderas Nyberg, Niklas Joansson och Ulf Hermansson)

rejser skrev:

Hmmm, annars får du gärna låna en skvätt av min jordgubbsluktande tvåtaktsolja som jag har till moppen :D

MC-bruden skrev:
Hmmm, annars får du gärna låna en skvätt av min jordgubbsluktande tvåtaktsolja som jag har till moppen :D
Se till att han får den NU!!! Ska det köras äckliga orangea tvitaktare i hallen på söndag, är det bäst att de åtminstone luktar hyfsat!!! :7peta

Jag och Krattan dyker iaf upp (otippat?!?) och det verkar bli en hel hög med moppar och festsugna! :fyllisar

nu vill jag se att du kör såhär på söndag mr_krockster.....
annars blir det ju ingen bra reklam för husky.

Bifogat

• husky.jpg
    husky.jpg
    88.3 KB · Visningar: 56
Jodå jag tänkte nog dyka upp med co-pilot KraschPer. Dock inte troligt att det blir spritförtäring på kvällen.

Skulle det vara så att jag inte dyker upp i morgon så har min karlförkylning inte släppt :-( Jag blir så trött.....

Akra-Linkan skrev:
Jodå jag tänkte nog dyka upp med co-pilot KraschPer. Dock inte troligt att det blir spritförtäring på kvällen.
Ingen spritförtäring för lidköpingspöjka heller. Kan linkan ev. hjälpa mig att fixa en grej från sthlm till mig isf tro?

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back