Superduke-tråden

Bör få mina bobbiner rätt snart. Förhoppningsvis i början av nästa vecka! Återkommer så fort jag fått dem.

Jag beställde igår också,det ska nog bli bra det där. Han har tydligen något fel på sin webshop också,så vill ni beställa fraktfritt så är det bara att passa på :D

puckar

Beställde igår till fork, upper och lower för 1200kr inkl frakt. Fick svar idag via mail att de skulle skicka dem ASAP.

Återkommer med resultat om någon är intresserad.

Kan inte hitta billigare än 1495,11 SEK :confused:

Har dom höjt ? billigt endå men...

Hello!
Jag åker SuperEnduro, har just sålt min 450EXC, och är sugen på en SuperDuke, jag ska åka till US/Florida om en vecka och stanna där en månad ungefär, kanske man ska köpa en där då dom går att hitta snuskigt billigt (ex nya 08), dels slipper man ju hyra en hoj, frakten var inte dyr, kanske skruva av motorn och ta med hem på flyget så blir importen lite billigare.
Den här tråden var enorm så inget man börjar grotta för mycket i.
Vilket slipon är det som gäller, akra?
Annat som är bra att veta.

Last edited:
Stämmer nog fan att dom har höjt fraktkostanden till Europa! måste har gjort det idag eller igår.

Såklart.....tänkte beställa jag med.
Vore kanon om du kunde skriva en liten recension på hur dom upplevs, när du väl fått hem dem! =)

Fick du tag på nån ÅF från boove btw?
ja får mina puckar i dagarna.

Har inte tagit tag i det än, men Bergmans Motor i Borås borde funka.
Men funderar på att testa coyotemoto. Vill bara ha lite referenser först.

Det är så jäkla mycket jag vill ha bara. Fotpinnar, koppling/broms, puckar, backspegel, drev, däck, blinkers, styrändar, handtag, mm

Blir stora hål i plånboken ju...:gråta

Hahaha nu har du ju betalt det dyraste och det är hojen:D Så nu är det bara att handla grejer och intala sig att det BARA kostar det o det:tungan Skitlätt:tummenupp Det är så särringarna tänker:D

Hahaha nu har du ju betalt det dyraste och det är hojen:D Så nu är det bara att handla grejer och intala sig att det BARA kostar det o det:tungan Skitlätt:tummenupp Det är så särringarna tänker:D

Jo det verkar så :rolleyes:

Det är tydligen så att vi "behöver" en häst till...:confused:

Fattar inte logiken i det, vi har redan 2 st hemma.
Vad som är fullt logiskt är att jag, förutom lite grejjer till SuperDuken är i akut behov av en SXF 450-10, men det är ingen som har förståelse för.

Hur fan tänker damer egentligen:mad:

Svensson, ska du komma över idag och lyssna?
Du har PM!

Last edited:

Vad som är fullt logiskt är att jag, förutom lite grejjer till SuperDuken är i akut behov av en SXF 450-10, men det är ingen som har förståelse för.

Det är billigare att skaffa fler hästar i hojen:hihi

Det är billigare att skaffa fler hästar i hojen:hihi
MYCKET billigare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du har ett "litet" PM!

Från 1 jan 2010 behöver man inte ha skattemärke på skylten.
Då borde man kunna göra en "miniskylt" väldigt mini om endast reg.nummret behövs. Nån som vet om jag har rätt och vart man kan beställa en sån skylt i BRA kvalitet.
Även läckra mini blinkers eftersöks!

hitta en till för dig..
http://www.dekal-dekor.se/index.php
riktigt små skyltar där.

en sån enduro-dekal som ja har på min.. den e inte stor =)

Svensson, ska du komma över idag och lyssna?
Du har PM!

LOL :D Inte lätt att agrumentera för dessa saker, de finns så mycket motarguement hehe, ses nästa helg!

ja får mina puckar i dagarna.[/QUOTE]

Japp, det var inga probs att skicka till Borås, men lelles försöker tydligen bli återförsäljare igen, så jag ger dom en chans att ta hem undre pucken.
Skulle återkomma om 2 veckor:tungan har man ju inte hört förut...
La in en beställning på 5´ så kan dom fixa får man 15% nu, annars handlar jag nån annanstans.

ja får mina puckar i dagarna.

Japp, det var inga probs att skicka till Borås, men lelles försöker tydligen bli återförsäljare igen, så jag ger dom en chans att ta hem undre pucken.
Skulle återkomma om 2 veckor:tungan har man ju inte hört förut...
La in en beställning på 5´ så kan dom fixa får man 15% nu, annars handlar jag nån annanstans.

Ragnar tar hem, kontakt: ragnar "snabel A" ktmonline.se

/A

Last edited:
Nu beställda jag puckar oxå!
Nån som fått sina? Hoppas dom kommer innan våren iaf!

Nån som ska iväg och köra bana i sommar?

Jag vill med, kul om man kunde sammanstråla.:)

Back