Nickeluring
Lurig som få...
4 år tror jag det är.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad gäller däck verkar 2CT och BT016 vara det gällande alternativen för SD.
QUOTE]
Kör original för -06:
Pirelli Diablo, biter i backen som en tonåring i kuddenmen håller bara ca 400 mil blandad körning.
Tacksam för däckonlines priser![]()
Tacksam för däckonlines priser![]()
Varför handlar ni inte på www.hojdäck.se? Det är ungefär samma priser och i flera fall billigare än mcdackonline?
Skulle aldrig drömma om att handla i tyskland när det finns svenska alternativ med likvärdiga priser. Dessutom har dom support både på mail och telefon och de kan sina saker...![]()

Ni pratar däck , men jag vill prata bromsar !![]()
Var köper man nya belägg fram till bästa pris ? Synade dom idag o såg att det lär behövas ett byte framåt sommaren........
EDIT: Hitta på Biltema....vågar man ? : http://www.biltema.se/carparts/carpart_info.asp?iSecId=1675&strCarId=KTM
Biltema .. dom verkar satsa på mc tillbehör..Vilka priser ,riktigt billigt !

Biltema .. dom verkar satsa på mc tillbehör..Vilka priser ,riktigt billigt !
Jag är grymt sugen på en R-version!
Då var frågan på sidan 235 om det fanns några andra betydande ändringar än fler hästar i motorn mellan -07 och -08.
Sen Akra-piporna!
Jag tycker dom helt cylindriska piporna är snyggast, men vad är skillnaden på dom och evo-piporna? Många har just evo (dom med svarta typ koniska ändar) fast dom är dyrare.
Tack på förhand!
/David
Varför handlar ni inte på www.hojdäck.se? Det är ungefär samma priser och i flera fall billigare än mcdackonline?
Skulle aldrig drömma om att handla i tyskland när det finns svenska alternativ med likvärdiga priser. Dessutom har dom support både på mail och telefon och de kan sina saker...![]()
Hojdack.se har inte Pirelli...
Så enkelt var valet för mig..
Sen Akra-piporna!
Jag tycker dom helt cylindriska piporna är snyggast, men vad är skillnaden på dom och evo-piporna? Många har just evo (dom med svarta typ koniska ändar) fast dom är dyrare.
Tack på förhand!
/David
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |