smacker
Skiter mest i de...
Ingen som har en Superduke till salu ??... Finns ju inget beggat alls på Blocket ?????..... Var o provkörde i helgen....dumt gjort !
![]()
Ha ha ha.....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ingen som har en Superduke till salu ??... Finns ju inget beggat alls på Blocket ?????..... Var o provkörde i helgen....dumt gjort !
![]()
![]()
tänkte man kunde ta nåt evenemang/tävling i nån stad sen ut o bränna i DEN staden.
Hej grabbs. Jag är JÄTTE sugen på en SuperDuke. Jag har provkört, pch är förälskad. Men jag har en fråga?
1. Försäkringen? vart är det billigast?
Jag skall ha en 2007'a pga. jag kommer att köra lite på semester med den (jag vet), och det är större tank. Är detta möjligt? alltså att köra 15-30 mil om dagen?
Någon som har ett 07 regnummer så man kan försäkringen?
mvh
Wannabe
Hej! Snart är jag också medlem i klubben, om allt går vägen med vädret så hämtar jag min svarta 07a från lelles på lördag. Är lite nyfiken på om någon har köpt och monterat en ensitskuts,(passanger seat cover som det så fint heter), såg att dom fanns i kolfiber. Har bara sett bilder på på ktms sida och då endast bakdelen, vore fint att få se hela hojen i profil med kutsen monterad.
Edit: Ragnar trodde inte att han skulle hinna få regskylten och sa att jag kunde ordna en egen tillfällig. Min fråga, vem gör det? Polisen? Eller ska jag skriva regnumret på lite wellpapp och najja dit?![]()
Jag fick samma problem med min som jag hämtade ut förra veckan från ragnar, ingen regplåt hade kommit in ännu, så jag körde utan hela vägen hem och sedan klottrade jag ner regnr på en papperslapp och tejpade dit den.
fungerar helt ok,
Jag tror att just på hemvägen så är det nog inga problem,se bara till att ha handlingarna med dig ifall du blir stoppad. det skall vara en riktigt elak polis om han ger dig böter för pappersregplåt på hemvägen från affären, det går ju inte att missa att den är flongny.
förövrigt ångrar jag inte ett dugg att jag bytte hoj, fy fan va roligt Superduken är att köra medgjorde mina första wheelies tredje dagen.(man måste ju köra in lite först
)
Hej! Snart är jag också medlem i klubben, om allt går vägen med vädret så hämtar jag min svarta 07a från lelles på lördag. Är lite nyfiken på om någon har köpt och monterat en ensitskuts,(passanger seat cover som det så fint heter), såg att dom fanns i kolfiber. Har bara sett bilder på på ktms sida och då endast bakdelen, vore fint att få se hela hojen i profil med kutsen monterad.
Edit: Ragnar trodde inte att han skulle hinna få regskylten och sa att jag kunde ordna en egen tillfällig. Min fråga, vem gör det? Polisen? Eller ska jag skriva regnumret på lite wellpapp och najja dit?![]()
Vad gillar du bytet från monster till sd ? Har själv en monster men funderar på att byta till hösten eftersom kvaliten är sisådär på mitt måndagsex.
Gillar ju mitt monster mycket, och vill egentligen inte byta, men.....
Tjena!
Vissa av Er kanske känner till Tuneboy (www.tuneboy.com.au) - en rejält trevlig programvara som ger oss Trajjaägare både diagnos-, loggnings OCH mappningsverktyg direkt mot ECU.
Detta citat, hämtat från www.triumph675.net, kan därför kanske intressera vissa av Er som vill försöka få ut mesta möjliga av Er nöjesmaskin:
"...I wish we could make it work on Japanese bikes but they generally have non-reflashable ECU's
We're always adding new bikes to our list. The KTM Superduke is next!!
Best wishes,
Emma"
Emma är alltså den som tillsammans me Wayne MacDonald driver och utvecklar Tuneboy!
Så nu fick Ni kanske något att se fram emot![]()
Trevlig helg!
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten