SGM
BTG 8:20
Du börjar bli gammal, köra hoj ska inte vara en pösig förflyttning, det ska vara hårt arbete, basta![]()
PFFFT!
Det skall gå skitfort, och smooth is fast. Det lärde jag mig i Days of thunder.

/J
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du börjar bli gammal, köra hoj ska inte vara en pösig förflyttning, det ska vara hårt arbete, basta![]()
Jag är överens med Dig att det vore roligt att se utfallet med de vanligaste moddarna gjorda.
Å andra sidan är ju också förarna i medel och snabb grupp på valfri bandag med all säkerhet den mest attraktiva kundgruppen för dessa maskiner? Så frågan är väl egentligen om inte de flesta tidningarna väljer åt pipan för snabba förare till sina tester?
Med handen på hjärtat är förmodligen den bästa litermaskinen för oss kunder den hoj som de flesta av testförarna snabbt kommer upp i tempo med. Men det ger ju kanske inte lika sexiga och säljande tester...![]()
Varför ska det alltid testa "S" modellerna utav ducce? Är det inte mera rättvist mot de andra märkena om bas modellen testas? Då borde väl yamaha ha lånat ut sin "M" verision utav r1an
Varför ska det alltid testa "S" modellerna utav ducce? Är det inte mera rättvist mot de andra märkena om bas modellen testas? Då borde väl yamaha ha lånat ut sin "M" verision utav r1an
Jag väntar på Motorrads test, för då vinner BMW.
Närå, jag tror som många att ett test inte visar det som 99,784% av spekulanterna egentligen vill veta, nämligen vilken de själva skulle kunna leva bäst med i längden utan att bli ruinerad och/eller galen. Stalltipset är som vanligt en japansk hoj...
Motorrad
1 Aprilia
2 BMW
3 Yamaha
4 Kawasaki
Ducati må vara bra, men jag sitter skitkasst på den. Men korta italianare kanske det är gott om i kundkretsen runt Ducati? jag inte speciellt långt, men 1098:an satt jag ultrakasst på. Tyckte även styrning och allt var för nervöst.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |